بليط هواپيماي بندرماهشهر

بليط هواپيماي بندرماهشهر

بندر ماهشهر تنها شهرستاني در جنوب غرب ايران مي ­باشد كه داراي راه هاي هوايي، دريايي، ريلي و ترانزيتي است و با سراسر ايران در ارتباط است. با تهيه بليط هواپيماي بندرماهشهر مي توانيد يكي از فصول را براي سفر گردشگري به اين شهر انتخاب كنيد يا به سفر كاري خود برويد.اين شهرستان داراي چهار بندر مي باشد و يك شهر صنعتي با جاذبه هاي گردشگري است. شما با خريد بليط هواپيما بندرماهشهر از يكي از شركت ها مي توانيد از سرويس هاي آنان استفاده كنيد و سفر خوبي را تجربه كنيد.

راهنماي سفر به بندر ماهشهر

بندر ماهشهر از شهرهاي بزرگ خوزستان است كه در جنوب خوزستان قرار دارد. بندر ماهشهر از غرب به آبادان و از شرق به هنديجان بهبهان و از جنوب به خليج فارس مي­ رسد. خور انشعاباتي از دريا است كه به خشكي مي­ رسد جنوب ماهشهر داراي خور است با نام خور موسي كه از نظر اقتصادي مهم است. ماهشهر يكي از بندر­هاي قديمي خليج است كه قديمي­ترين نام آن ريواردشير است كه به دوره ي اردشير اول از سلسله ي ساسانيان بر مي­ گردد. مردم بندر ماهشهر گويشي شبيه آباداني و بوشهري دارند و از نظر دستوري گويش آنان به گويش بختياري و بوشهري شبيه است.

راهنماي سفر به بندر ماهشهر

وضعيت آب و هواي بندر ماهشهر

شهرستان بندر ماشهر در يك منطقه خشك  با يك حوزه وسيع و مسطح به مساحت 591 هزار هكتار در يك ناحيه جلگه­ اي قرار دارد.شهر داراي آب و هواي گرم و مرطوب مي ­باشد. دماي آن بين 50 درجه در تابستان وصفر درجه در زمستان تغيير مي­ كند. ماهشهر داراي آب و هواي شرجي در تابستان است به طوري كه رطوبت نسبي آن تا 100% مي رسد. به همين دليل توصيه مي شود اگر قصد سفر كاري در تابستان نداريد يك فصل ديگر را براي مسافرت خود و تهيه بليط هواپيماي بندرماهشهر انتخاب كنيد.

بهترين زمان براي سفر به بندر ماهشهر

معمولا اوج سفر گردگشگري در ايران در ايام تعطيلات است كه بيشتر  در ايام نوروز و فصل تابستان است  اما بايد توجه شود ماهشهر داراي آب و هوايي  گرم و مرطوب مي­ باشد اگر نمي خواهيد در زمان شلوغي تعطيلات به مسافرت برويد  بهترين زمان رفتن  به ماهشهر اواخر پاييز و اوايل زمستان است كه بايد براي سفر هوايي خود اقدام به تهيه بليط هواپيما بندر ماهشهر كنيد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه بندرماهشهر

فردوگاهي عمومي در شهر ماهشهر در استان خوزستان ايران است كه داراي يك باند فرود آسفالتي مي باشد. كه ارتفاع آن از سطح دريا 2 متر است. اين فرودگاه در سال 1349 احداث شده است و در سال 1370 توسعه يافت. اين فرودگاه  74 پرواز به شهرهاي اصفهان، شيراز، مشهد، تبريز، عسلويه دارد كه از طريق برقراري ارتباط پرواز تهران به ماهشهر تعداد پروازها از فروگاه ماهشهر افزايش پيدا مي­ كند. در آينده اين فرودگاه به عنوان فرودگاه بين المللي معرفي مي­ شود. فرودگاه ماهشهر يك ثروت ملي و اساسي است كه با سرمايه ­گذاري و رفع مشكلات و فراهم كردن تجهيزات براي آن فرصتي براي سرمايه ­گذاري در پتروشيمي ماهشهر و بندر امام خميني(ره) ايجاد كرد. اين فرودگاه داراي هواپيماها  توپولوف TU 154 ، فوكرF100 ،بوييينگ  B727، بويينگ MD 82، هواپيماي ايرباس A320 ، هواپيماي نظامي ايلشن IL 84، هواپيماي جت چهار موتوره BA E،  هليكوپتر­هاي سنگين ترابري ML و آنتونوف 74  مي­ باشد.

فرودگاه ماهشهر از افراد متخصص و تجهيزات گوناگون  براي امور پرواز هواپيما ها و ترابري­ هوايي نظامي تشكيل شده است. تامين نظم و ترتيب  و جلوگيري از برخورد هواپيما ها با يكديگر و با موانع ديگر در فضاي كنترل شده و باند پروازي، نگهداري از سيستم­ ها و دستگاه­ هاي ارتباطي هدايت هواپيما و ارتباط امنيتي حفاظتي، آماده كردن فرودگاه براي پذيرش هواپيماها و مسافرين و گزارش اطلاعات هوانوردي و گزارشات جوي به فرودگاه مبدا،كارهاي لازم در هنگام سانحه و سوختگيري و دستورات لازم براي نجات سرنشينان هواپيما از وظايف فرودگاه مي­ باشند. اطلاعات مربوط به هوانوردي و هواپيما بايد توسط مديريت فرودگاه مطابق روز شود. بر نحوه كار امور مسافرت­ ها و شركت­ ها هواپيمايي نظارت شود اطميناني از رعايت مقررات مربوطه با توجه به ظرفيت هواپيما و شرايط آب و هوايي حاصل شود. از كل تاسيسات و تجهيزات مانند برج، روشنايي باند پروازي، موتورهاي برق اضطراري، ماشين­هاي  ايمني  زميني و آتش نشاني نظارت به عمل آيد به طوري كه از سالم بودن تجهيزيات و كارايي آن مطمئن شوند.

اطلاعات پرواز و فرودگاه بندرماهشهر

بهترين زمان رزرو بليط هواپيماي بندرماهشهر

حدودا بين 50 الي 100 روز قبل پروازها قيمت­ ها ثابت هستند .بهترين زمان براي خريد بليط هواپيماي بندرماهشهر بين 4 تا 50 روز قبل از سفر مي­ باشد.اگر در يك زمان مناسب اقدام به خريد بليط هواپيما بندرماهشهر كنيد مي توانيد آپشن هايي را تعيين كنيد و هزينه كمتري را براي صندلي بهتر پرداخت كنيد. هر چه قدر كه به تاريخ پرواز نزديك شويد  انتخاب هاي كمتري داريد وممكن است قيمت بليط هواپيما بندرماهشهر نيز بالاتر برود. معمولا پروازهاي اول صبح خلوتتر و قيمتشان مناسب­تر است. از آنجايي كه بيشتر مسافران اوايل هفته اقدام به سفر مي­ كنند و احتمالا آخر هفته قصد بازگشت دارند وبه همين دليل پرواز­هاي اواسط هفته خلوتتر است و امكان اين كه قيمت آن كاهش پيدا كند وجود دارد.

مدارك لازم براي رزرو بليط هواپيماي بندرماهشهر

بايد بليط هواپيما بندر ماهشهر تاييد شده و معتبر  براي پرواز داشته باشيد اگر در زمان هاي شلوغ و در اوج مسافرت ،پرواز به ماهشهر داريد زودتر از حد معمول بايد به فرودگاه برويد. در هنگام خريد بليط تفريحي هواپيما بندرماهشهر به صورت سيستمي امكان تغيير نام وجود ندارد. مگر آنكه بليط قبلي استرداد لغو شود و بليط هواپيما بندرماهشهر جديد صادر شود. پس از تكميل خريد بليط هواپيما بندرماهشهر مي توانيد فايل بليط هواپيما بندرماهشهر خريداري شده را با فرمت پي دي اف دانلود كنيد. همچنين يك نسخه از بليط هواپيما بندرماهشهر به ايميل شما ارسال مي ­شود. مدارك شناسايي معتبر (كارت ملي) به همراه داشته باشيد.هنگام خريد بليط هواپيما بندرماهشهر در سايت نياز به نام، نام خانوادگي به زبان لاتين و شماره كارت ملي و داشتن رمز دوم كارت بانكي نياز است.

 معرفي شركت­هاي هواپيمايي جهت خريد بليط هواپيماي بندرماهشهر

شركت هاي هواپيمايي  كارون، زاگرس ، قشم ، نفت شركت هايي هستند كه مي توانيد بليط هواپيماي بندرماهشهر را تهيه كنيد اين شركت ها سرويس هايي نيز به شما ارائه مي­ دهند.

شركت هواپيمايي زاگرس

مسافريني كه بليط هواپيماي بندرماهشهر براي شركت زاگرس تهيه مي­ كنند توجه به اين نكات داشته باشند. تمامي پرواز­­هاي داخلي شركت هواپيمايي زاگرس  و پروزاهاي بين المللي شركت هواپيمايي زارگس در ترمينال شماره يك فرودگاه بين المللي مهرآباد و فرودگاه امام خميني (ره) صورت مي­ گيرد. بار مجاز براي مسافران پرواز­هاي داخلي 20 كيلوگرم مي باشد. حضور مسافر در پرواز هاي داخلي 2 ساعت قبل پرواز الزامي است. امكان خريد بليط هواپيما بندرماهشهر از سايت شركت هواپيمايي زاگرس وجود دارد اگر بليط هواپيما بندرماهشهر را از دفاتر خدماتي و مسافرتي تهيه كنيد شركت هواپيمايي زاگرس هيچ گونه مسئوليت در صورت عدم پذيرش مسافر نخواهد داشت.

شركت هواپيمايي قشم

شركت­ هواپيمايي قشم از ايرلاين هاي دولتي ايران مي ­باشد ك در سال 1372 شروع به آغاز كار كرد. بليط هواپيما قشم 19 مقصد داخلي براي مسافرت دارد و  براي خريد بليط هواپيماي قشم مي توانيد به سامانه خريد اينترنتي بليط هواپيماي بندرماهشهر قاصدك 24 مراجعه كنيد. اين شركت هاي هواپيمايي در 24 ساعت شبانه آماده ارائه همه نوع بليط هواپيمايي بندرماهشهر هستند و كاربران مي­ توانند بليط هواپيما بندرماهشهر را از آن خريداري كنند.  اين شركت پروازهايي از تهران، اصفهان، مشهد و شيراز  به ماهشهر  را ارائه مي دهد  و همچنين از ماهشهر  به اصفهان، شيراز، مشهد و تهران پرواز دارد. شما با انتخاب نوع بليط هواپيما  بندرماهشهر مي توانيد از اين شركت بليط هواپيما بندرماهشهر را خريداري كنيد.

شركت هواپيمايي نفت

شركت هواپيمايي نفت از با سابقه ترين ايرلاين هاي ايراني است كه فعاليت خود را به عنوان يك شركت هواپيمايي غيرنظامي در ايران شروع كرده است. براي خريد بليط هواپيماي بندرماهشهر از شركت هواپيمايي نفت مي ­توانيد از آژانس هاي مسافرتي مختلف و سامانه قاصدك 24 اقدام كنيد. اين شركت دو پرواز از مبدا تهران و اهواز به مقاصد بندر ماهشهر، خارك، اهواز، آبادان، اصفهان، رشت، كيش، مشهد، شيراز، شهركرد، تهران، اردبيل، يزد،  بندر عسلويه، ساري، تبريز و آغاجاري دارد. شما مي توانيد با انتخاب شركت هواپيمايي نفت بليط هواپيما بندرماهشهر را تهيه كنيد و سفر خوبي داشته باشيد.

شركت هواپيمايي كارون

شركت هواپيمايي كارون فعاليت خود را با هدف انجام وظيفه در رابطه با حمل و نقل هوايي مسافران آغاز كرده است. اين شركت داراي پرواز از تهران به ماهشهر ، و از ماهشهر به شيراز مي باشد و يكي از شركت هاي هواپيمايي است كه مي توانيد از آن بليط هوايپما بندرماهشهر را فراهم كنيد.

 معرفي شركت­هاي هواپيمايي جهت خريد بليط هواپيماي بندرماهشهر

بليط هواپيماي بندرماهشهر در فصل هاي مختلف سال

بليط هواپيماي بندرماهشهر در فصل بهار و  تابستان

در فصل تابستان  و بهار  آب و هواي شهر ماهشهر بسيار گرم است كه اكثر مسافران علاقه اي به مسافرت در فصل گرما به اين شهر ندارد مگر آنكه مجبور به سفر شغلي شوند.  بنابراين بليط هواپيما بندرماهشهر در اين فصل ممكن است ارزانتر از فصل هاي ديگر باشد. به طوري كه قيمت بليط در اين فصل از 226000 هزار تومان شروع تا 194000 هزار تومان مي باشد.

 بليط  هواپيما بندرماهشهر در فصل  پاييز و زمستان

در فصل پاييز و زمستان احتمال بارشي نرمال در شهر ماهشهر وجود دارد و تغييراتي در آب و هواي اين شهر به وجود مي آورد و ديگر خبري از گرماي طاقت فرسا نيست.  اين فصول بسيار براي تهيه بليط هواپيماي بندرماهشهر مناسب است. اما از آنجا كه بيشتر به فكر مسافران مي رسد كه در آب و هواي خوب به ماهشهر مسافرت كنند ممكن است در اين فصل ها قيمت بليط هواپيما بندرماهشهر افزايش پيدا كند.

قيمت بليط هواپيما بندرماهشهر از مبدا تهران

قيمت بليط هواپيماي بندرماهشهر ازمبدا تهران توسط شركت هواپيمايي كارون و قشم و زاگرس  2158000 هزار ريال ، از مبدا شيراز توسط شركت هواپيمايي قشم و كارون 1909000 هزار ريال ، از مبدا مشهد توسط شركت هواپيمايي زاگرس، قشم 3388000 هزار ريال  و ماهشهر به اصفهان 1902000 هزار ريال مي ­باشد. معمولا بهاي بليط هواپيما بندر ماهشهر توسط شركت ها يكي است آنچه باعث تغيير در بهاي بليط هواپيما بندرماهشهر مي شود شهر مبدا است كه در آن بليط اخذ مي­ كنيد و قصد مسافرت داريد.

 تغيير قيمت بليط هواپيماي بندرماهشهر

امروزه سفر هوايي بخشي از هزينه هاي مسافرت را در بر مي گيرد.بسياري از افراد سفر خود را مديريت مي كنند و به دنبال قيمت مناسب براي بليط هواپيماي بندرماهشهر هستند. نرخ بليط هواپيما بندرماهشهر  را شرايط و عوامل گوناگوني كه برخي از آنها ثابت و برخي ديگر دائما در حال تغيير هستند تعيين مي كند.

نوع بليط هواپيماي بندرماهشهر چارتر يا سيستمي است كه هر كدام از اين نوع بليط ها قيمت گذاري مخصوص به خود را دارد. بليط­ هواپيما بندر ماهشهر سيستمي معمولا قيمتي ثابت يا داراي نوسانات  كمتري نسبت به بليط هواپيما بندر ماهشهر از نوع چارتر دارد.

بليط هواپيماي بندرماهشهر در فصل هاي مختلف سال

 نكاتي درباره رزرو بليط هواپيماي بندر ماهشهر

اين شهر داراي جاذبه هاي گردشگري مانند رودخانه زهره، شهر باستاني آسك، قلعه باسيف، روستاي باستاني صالح و … مي باشد. در مدتي كه در اين شهر اقامت داريد مي توانيد از جاهاي ديدني اين شهر ديدن كنيد. بندر ماهشهر از لحاظ صدور نفت اهميت دارد علاوه بر آن صنايع ديگري مانند صنايع غذايي چوب و وسايل حمل و نقل نيز دارد. قبل سفر به اين شهر مشخص كنيد در كجا قرار است اقامت داشته باشيد هتل يا اقامتگاهي را رزرو كنيد هتل آزادي و هتل ايرانيان ماهشهر  از هتل هاي  سه ستاره مي باشند كه در 10 كيلومتري از فرودگاه قرار دارند كه امكانات رفاهي را براي شما فراهم مي­ كنند. هتل صدف ماهشهر نيز در فاصله 10 كيلومتري از فرودگاه قرار دارد. شما مي توانيد يكي از هتل ها را براي اقامت خود انتخاب كنيد. هميشه قيمت بليط هواپيماي بندرماهشهر را در سايت ها چك كنيد. گاهي اوقات در لحظات آخر قيمت بليط هواپيماي بندرماهشهر را كاهش مي دهند. اما توجه داشته باشيد اگر مي خواهيد سفر خوبي داشته باشيد بهتر است چند روز قبل از  سفر بليط  هواپيما بندرماهشهر را تهيه كنيد. شما مي توانيد انواع ماهي هاي تازه جنوب، ميگو و خرما را به عنوان سوغاتي  بگيريد . به جزء ماهي خوراكي هاي لذيذي مانند پيراشكي گوشت و تنگليه كه يك نوع نان است نيز  در اين شهر وجود دارد . براي مسافرت به اين شهر بهتر است به دليل آب و هواي آن لباس گرم با خودتان نبريد. برنامه اي را براي سفر خود بريزد كه بتوانيد از تمام جاذبه هاي گردشگري و خوراكي هاي  بندر ماهشهر لذت ببريد.

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي بندر ماهشهر

خور موسي با منظره زيبايي كه دارد و با انواع گونه هاي جانوري مانند دلفين و فلامينگو مكاني عالي براي ديدن است. ماهشهر شهري ديدني و داراي جاذبه هايي است كه شما مي توانيد در سفر كاري يا سفر تفريحي خود با تهيه بليط هواپيماي بندرماهشهر به اين شهر برويد و از جاذبه­ هاي آن لذت ببريد. از جمله جاذبه هاي آنمي توتن به پارك سالي خور، پارك پرندگان و باغ حيوانات، باقي مانده عمارت تاريخي تل كافران، آرامگاه سيد صالح در خيابان مطهري، پارك ارم با امكان قايق سواري و..اشاره كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.