لايروبي و كول گذاري چاه

لايروبي و كول گذاري چاه


خدمات لايروبي و كول گذاري چاه در تهران | انجام سرويس لايروبي و كول گذاري چاه در شمال ، جنوب و مركز تهران | تيم لايروبي و كول گذاري چاه درمحل

تيم تهران ديبا آماده خدمت رساني به شهروندان گرامي در زمينه لايروبي و كول گذاري چاه مي باشد. براي مشاوره رايگان تماس بگيريد: 09128477169

كول گذاري چاه

چاه هاي قديمي و منهول، اگر به درستي سرويس نشوند، دردسرهاي زيادي را براي شما به همراه خواهند داشت. چاه گرفتگي، بوي بد و در مواردي، حتي ريزش چاه، از جمله اين موارد است. بدين منظور لازم است كه بعد از چند سال، اين چاه ها توسط متخصصان لايروبي شوند و در صورت لزوم، كول گذاري در آنها انجام شود.

كول گذاري چاه
در ابتدا بگذاريد منظور از كول را برايتان مشخص كنيم. كول به استوانه هاي سيماني گفته مي‌شود كه در اندازه‌هاي مختلف توليد مي شوند و از آنها براي ايجاد استحكام در چاه ها و تونل هاي حفر شده استفاده مي كنند. كول ها دقيقا مثل ستون عمل مي كنند. يعني با قرار گرفتن بر روي ديواره چاه، باعث مي شوند كه استحكام آن افزايش يابد و خطر ريزش و تخريب كاهش پيدا كند. (البته كاربردهاي كول گذاري فقط به همين خلاصه نمي شود.)

حال برسيم به مفهوم كول گذاري كه تخصص شركت هاي تخليه چاه همچون ما است. همانطور كه متوجه شديد، ما در اين فرآيند، با استفاده از كول هاي ستوني، تمام ديواره چاه شما را پوشش خواهيم داد تا خطر ريزش تا حد ممكن كاهش پيدا كند.

كول گذاري چاه

كول گذاري، امري حياتي براي چاه هاي قديمي
يكي از مهمترين مسائلي كه در ساختمان هاي قديمي وجود دارد، امكان ريزش چاه هاي آنهاست. به خصوص ساختمان هايي كه بيش از ۳۰ سال عمر دارند. در اين موارد، حتماً لازم است كه چاه ترميم شود و كول گذاري درستي روي آن انجام شود. دقت داشته باشيد كه اين در صورتي است كه چاه هنوز ريزش جدي نداشته باشد و در صورت ريزش جدي، لازم است كه چاه پر شده و اقدام به حفر چاه جديد شود.

لايروبي چاه
مورد ديگري كه در شركت هاي تخليه چاه براي نگهداري و سرويس يك چاه انجام مي‌دهند، عمليات لايروبي است. شايد اكنون بپرسيد كه منظور از لايروبي چيست.

براي اينكه خيلي ساده بگوييم، وقتي كه با وجود تخليه چاه، همچنان چاه شما به سرعت دچار گرفتگي مي‌شود، اين يعني لازم است عمليات لايروبي آغاز شود. در لايروبي، بخش هاي مختلف چاه پاكسازي مي شود و چاه دوباره احيا خواهد شد. چگونه؟ ساده است: لايه هايي كه در طول ساليان دراز به ديواره ها و كف چاه چسبيده اند و در نتيجه، فضاي عبور آب را تنگ كرده اند، با استفاده از دستگاه هاي مخصوص از بين خواهند رفت و در نتيجه فضاي چاه براي حركت آب باز خواهد شد.

اما روش آن چگونه است؟ همانطور كه گفتيم، در چاه هاي باريك، با استفاده از دستگاه هاي مخصوص اينكار انجام خواهد شد. اين ابزارهاي مكانيكي سرعت را تا حد زيادي افزايش خواهند داد. اما در چاه هاي بزرگ، لازم است كه بعد از تخليه چاه، يك كارگر ماهر وارد چاه شود و با استفاده از ابزارهاي دستي يا اتوماتيك اقدام به تراشيدن اين لايه ها بكند. البته لازم نيست نگران باشيد. معمولا اين كارگران مهارت بالايي در كار خود دارند و سرعت دست آنها بسيار بالاست. پس كار شما در مدتي كوتاه به پايان مي رسد.

لايروبي و زنده شدن يك چاه گرفته

همانطور كه گفتيم، لايروبي يك امر حياتي براي چاه هاي گرفته است كه با تخليه چاه هم باز نمي شوند. با لايروبي، چاه به مانند يك چاه نو در خواهد آمد كه مي تواند تا مدت زيادي براي شما كار كند. فكر مي كنم مشابه همچين چيزي را مثلا در كتري ديده باشيد كه به مرور زمان، لايه هاي رسوب آن جلوي كاركرد را مي گيرند و زماني كه اين لايه ها را از بين مي برد، عين روز اول براي شما كار مي كند.

هزينه كول گذاري و لايروبي

هزينه اين دو فعاليت، واقعاً بستگي به نوع چاه و اندازه آن دارد و به همين راحتي نمي تواند يك قيمت دقيق مشخص كرد. با اينحال، در مورد لايروبي، معمولا هزيه شما بين ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

پيشنهاد مي كنيم براي دريافت يك قيمت دقيق، با شماره تلفن متخصصان تخليه چاه تهران ديبا تماس بگيريد و با دادن اطلاعات خود، يك قيمت تقريبي از آنها بگيريد. ما در تمام ساعات شبانه روز و در تمام مناطق تهران، سرويس هاي خود را ارائه مي‌دهيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.