بليط هواپيماي بندرعباس

بليط هواپيماي بندرعباس


بليط هواپيماي بندرعباس تقريبا توسط تمامي شركت هاي هواپيمايي و آژانس هاي خريد بليط هواپيما آنلاين در ايران ارائه مي شود زيرا شهر جنوبي و محبوب بندرعباس به دليل داشتن روابط اقتصادي دريايي به عنوان يكي از بزرگ ترين و مهم ترين بنادر ايران هميشه مقصد رفت و آمد بسياري از تاجران و گردشگران ايراني و خارجي بوده است.

راهنماي سفر به شهر بندرعباس

بندرعباس يكي از مهم ترين و تاثير گزارترين بنادر تجاري ايران است كه بيش از 50 در صد تجارت دريايي ايران و 70 درصد از ترانزيت صادرات و واردات ايران وابسته به اين بندر تاريخي است. جالب است بدانيد نام قديمي اين شهر بندر گمبرون بوده است كه پس از آزاد سازي اين شهر از پرتغالي ها توسط شاه عباس صفوي به بندرعباس تغيير نام پيدا كرده است. بندرعباس مركز استان هرمزگان است استاني كه جزء مناطق گرم و خشك و با بارش اندك در ايران محصوب مي شود. طبيعتا خودتان به خوبي مي دانيد كه بندرعباس در تابستان هواي بسياري گرمي دارد و به دليل مجاورت با دريا شرجي بودن و رطوبت نيز به آن اضافه خواهد شد به همين دليل در روزهاي گرم مانند اواسط ارديبهشت تا مهر اين شهر زيبا بازديدكنندگان و گردشگران كمتري دارد البته اين قضيه براي تاجران با مقاصد كاري كاملا متفاوت است. در واقع بهترين زمان براي مسافرت به بندرعباس از اواسط پاييز تا اوايل اسفند است.

راهنماي سفر به شهر بندرعباس

فرودگاه بين المللي شهر بندرعباس

فرودگاه بين المللي بندرعباس به دليل شرايط خاص اين شهر بندري يكي از فرودگاه هاي مهم ، مجهز و پر تردد در ايران است كه در هر هفته بيش از 250 پرواز داخلي و خارجي را پوشش مي دهد. فاصله اين فرودگاه بين المللي تا مركز شهر كمتر از 6 كيلومتر است و همچنين داراي امكانات رفاهي مانند شعبه هاي بانكي، رستوران و بوفه هاي غذايي و كافي شاپ، غرفه هاي تجاري و… است. نزديك ترين هتل ها به فرودگاه  براي اقامت در بندرعباس شامل هتل هما بندرعباس (بلوار پاسداران بندرعباس)، هتل هرمز بندرعباس (ميدان انقلاب)، هتل ايران بندر عباس (بلوار امام خميني) و … است. شما پس از تهيه بليط هواپيماي بندرعباس مي توانيد براي رزرو هتل نيز اقدام كنيد.

بهترين زمان رزرو بليط هواپيما بندرعباس

بر طبق تجربه مسافران هميشگي اين شهر زيبا اگر تاريخ سفر شما در روزهاي مهم كاري يا تعطيلات قرار دارد به دليل تقاضاي بسيار زياد بهتر است مدتي پيش از سفرتان اقدام به خريد بليط هواپيماي بندرعباس كنيد البته يادتان باشد وضعيت بليط هواپيمايي بندرعباس در فصول مختلف سال متفاوت است بنابرين براي اطمينان از خريد قطعي بليط هواپيماي بندرعباس به خصوص در روزهاي مهم كاري يا تعطيلات حتما از مدت ها پيش اقدام به خريد بليط هواپيمايي بندرعباس كنيد تا در تاريخ و زمان مورد نظر و طبق برنامه سفر بي نظير داشته باشيد.

در واقع بهترين زمان براي خريد بليط هواپيماي بندرعباس و بازديد از اين شهر بندري زيبا با هواي بسيار مطبوع و دلپذير از اواسط ماه آبان تا فروردين ماه است. جالب است بدانيد در تعطيلات نوروز و تعطيلات بهمن ماه شهر توريستي بندرعباس بيشترين حجم مسافر را خواهد داشت و بليط هواپيمايي بندرعباس از مدت ها قبل كاملا به فروش رفته است. البته شما با رزرو و خريد به موقع بليط هواپيمايي بندرعباس مي توانيد به راحتي از تعطيلات در شهر زيباي بندرعباس لذت ببريد. اما براي راحتي شما و انتخاب زمان مناسب خريد بليط هواپيماي بندرعباس به صورت كامل شرايط خريد بليط و مسافرت در هر فصل را براي شما شرح خواهيم داد.

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط هواپيماي بندرعباس

قبلا به تاثير زمان و تاريخ انتخابي شما بر قيمت بليط هواپيماي بندرعباس اشاره كرديم اينكه در روزهاي زمستاني و تعطيلات بهمن و نوروز به دليل افزايش تقاضا احتمال افزايش قيمت بليط هواپيمايي بندرعباس وجود دارد و برخلاف آن در روزهاي گرم تابستاني شاهد كاهش قيمت ها خواهيد بود اما يكي از معيارهاي ديگر در قيمت و خريد آنلاين بليط هواپيمايي بندرعباس تفاوت شركت هاي ارائه دهنده بليط هواپيمايي بندرعباس مي تواند باشد، بنابرين توصيه مي شود اگر به دنبال خريد بليط ارزان هواپيما بندرعباس هستيد حتما در زمان خريد بليط چارتر هواپيما به نوع كلاس پروازي ( بيزينس يا اكونومي ) و و برند اير لاين توجه كنيد.

همانطور كه گفته شد بليط هواپيمايي بندرعباس به دليل حجم بسيار بالاي مسافران و گردشگران و تاجران و همچنين مهاجران كار تقريبا توسط تمامي شركت هاي هواپيمايي ارائه خواهد شد. جالب است بدانيد نرخ بليط هواپيما به دليل سفرهاي روزانه، كاري و توريستي به شهر بندر عباس همراه با افزايش تقاضاي مشتريان بليط هواپيماي بندرعباس باعث شده است از قيمت مناسبي برخوردار شود. در واقع افزايش عرضه بليط هواپيمايي بندرعباس توسط شركت هاي هواپيمايي و همچنين تقاضاي مردم براي بليط هواپيماي بندرعباس باعث شده است تا قيمت بليط هواپيماي بندرعباس  قيمت متعادل و منطقي داشته باشد. از جمله شركت هواپيمايي هايي كه اقدام به خدمات رساني و فروش بليط ارزان قيمت هواپيماي بندرعباس كرده اند شركت هواپيمايي :هواپيمايي آتا،  كاسپين، فلاي‌دبي، ايران اير،  ايران ايرتور،  آسمان، نفت ايران، كيش اير،  ماهان، اترك، معراج، قشم، هواپيمايي زاگرس و هواپيمايي سعودي مي باشد.

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط هواپيماي بندرعباس

قيمت بليط هواپيماي بندرعباس در فصل هاي مختلف سال

بليط هواپيماي بندرعباس در فصل بهار

شايد بتوان گفت پر نوسان ترين زمان براي خريد بليط هواپيماي بندرعباس در فصل بهار اتفاق خواهد افتاد. از ميانه اسفند ماه به دليل تعطيلي دانشگاه ها و همچنين آغاز مسافرت هاي نوروزي شاهد افزايش خريد بليط هواپيماي بندرعباس از شهرهاي ديگر به مقصد بندرعباس خواهيم بود به صورتي كه در روزهاي پاياني سال تقريبا تمامي بليط ها به مقصد بندرعباس به فروش رفته است. پس از تعطيلات نوروزي و با شروع سال كاري همچنان شاهد بسياري از خريد هاي بليط هواپيما به مقصد بندرعباس خواهيد بود كه البته اين دفعه به جاي گردشگران ، تاجران و افرادي كه به نوعي فضاي كاري آن ها با بندرعباس گره خورده است بيشترين متقاضي خريد بليط هواپيمايي بندرعباس هستند. همچنين بليط برگشت از بندرعباس به شهرهاي ديگر نيز پر فروش است و اين شلوغي تا اواخر فرودين ماه ادامه دارد و پس از آن با گرم شدن هوا حجم فروش بليط بندرعباس نيز كاهش خواهد يافت. .

بليط هواپيماي بندرعباس در فصل تابستان

روزهاي تابستاني و گرم بندرعباس خلوت ترين روزهاي اين شهر پر رفت و آمد است. اما همچنان روزهاي اول هفته و آخر هفته در مقايسه با روزهاي وسط هفته طرفدارن بيشتري براي خريد بليط اينترنتي هواپيما را دارد. شايد بتوان گفت خريد بليط ارزان هواپيما بندرعباس در روزهاي تابستاني به اوج خود خواهد رسيد در واقع يكي از ارزان ترين روزها براي خريد بليط هواپيماي بندرعباس روزهاي گرم تابستاني است.

بليط هواپيماي بندرعباس در فصل پاييز

با شروع دانشگاه ها و آغاز سال تحصيلي در روزهاي پاياني شهريور و اوايل مهر تقريبا بليط هواپيماي بندرعباس مانند روزهاي تعطيلات نوروزي به سمت ناياب شدن خواهد رفت كه خريد بليط هواپيما آنلاين آن هم در يك الي دو هفته قبل از سفر مي تواند شما را در مقابل اين اتفاق بيمه كند. همراه با خنك شدن هوا و نزديك شدن به روزهاي سرد شهرهاي ديگر بندرعباس بهترين و دلپذيرترين هوا را به شما هديه خواهد داد. بنابرين اگر به دنبال فرار از سرما و يك مسافرت عالي دريايي هستيد همين حالا در تقويمتان تاريخ مسافرت و خريد بليط هواپيمايي بندرعباس در پاييز را علامت بزنيد.

بليط هواپيماي بندرعباس در فصل زمستان

هرچقدر كه زمستان در شهرهاي ديگر ايران سرد و زمستاني است در شهر زيباي جنوبي بندرعباس هوا دلپذير و رويايي مي شود اگر در زمان مسافرت مي خواهيد از هواي عالي لذت ببريد زمستان هاي بندرعباس را تكرار يك بهار دلپذير دريايي بدانيد . البته يادتان باشد در تعطيلات بهمن تقاضا براي خريد بليط هواپيماي بندرعباس دوباره زياد خواهد شد پس مثل هميشه توصيه ما به شما اين است كه از قبل اقدام به خريد بليط هواپيما آنلاين بندرعباس كنيد تا در تهيه بليط هواپيمايي بندرعباس مشكلي بوجود نيايد.

قيمت بليط هواپيماي بندرعباس در فصل هاي مختلف سال

نكاتي درباره رزرو بليط هواپيماي بندرعباس

يكي از مهم ترين نكاتي كه در زمان تهيه بليط هواپيما بايد حتما به آن دقت كنيم خريد بليط از آژانس ها و سايت هاي معتبر است به خصوص در خريد بليط چارتر هواپيما دقت ويژه داشته باشيد. همانطور كه مي دانيد يكي از تفاوت هاي مهم بين خريد بليط سيستمي و بليط چارتري اين است كه در بليط چارتري امكان كنسلي يا تغيير و بازگشت وجه وجود ندارد بنابرين در زمان خريد حتما از سفرتان در تاريخ و زمان مورد نظر مطمئن باشيد. يادتان باشد بليط هواپيماي ارزان نمي تواند همراه با تمامي امكانات رفاهي همراه باشد بنابرين اگر به كيفيت سفر هاي خود اهميت مي دهيد در كنار توجه به بودجه و قيمت بليط هواپيما امكانات ارائه شده توسط شركت هواپيمايي را نيز حتما مورد توجه قرار دهيد و سپس اقدام به خريد بليط هواپيما كنيد تا با آگاهي كامل از سفرتان لذت ببريد.

 خريد بليط اينترنتي هواپيما

همانطور كه مي دانيد ممكن است در ساعت حركت پرواز تغييرات احتمالي بوجود بيايد بنابرين تنها با يك پيامك از تمامي تغييرات احتمالي با خبر خواهيد شد. همچنين اگر شما بنا به هر دليلي اطلاعات پرواز را در اختيار نداشته باشيد تمامي اطلاعات از قبل براي شما پيامك شده است و به راحتي مي توانيد از آن براي دريافت كارت پرواز استفاده كنيد.

شرايط لغو پرواز و انصراف از خريد بليط اينترنتي هواپيما

اگر شما در خواست لغو پرواز و يا انصراف از سفر با شركت هواپيمايي را داشته باشيد مي توانيد با استناد به مقررات مندرج شده در بليط به دفاتر شركت هواپيمايي مراجعه كنيد و درخواست انصراف بدهيد. البته در بالا اشاره شد كه اغلب بليط هاي چارتري امكان لغو و بازگشت وجه را نخواهند داشت پس حتما قبل از خريد بليط چارتري كاملا دقت كنيد تا از ضررهاي مالي جلوگيري كنيد. سپاسگزاريم كه با ما همراه بوديد سفر خاطره انگيز و بي نظيري را به شهر بندرعباس براي شما آرزومنديم.

چه نكاتي را پس از خريد بليط هواپيما رعايت كنيم

يادتان باشد پس از خريد وصدور بليط هواپيما حتما اطلاعات پرواز را در جايي ذخيره كنيد. همچنين جهت گرفتن بليط هواپيما و كارت پرواز نياز به كارت شناسايي معتبر ( كارت ملي ) خواهيد داشت پس حتما قبل از مراجعه به فرودگاه دقت كنيد كه كارت شناسايي را به همراه داشته باشيد زيرا بدون كارت شناسايي نمي توانيد از متصدي باجه كارت پرواز را دريافت كنيد. همچنين در صورت مفقود شدن بليط سريعا به دفاتر هواپيمايي مراجعه و مفقود شدن بليط را اعلام كنيد تا براي صدور مجدد بليط اقدام هاي لازم انجام شود.

به ياد داشته باشيد پس از دريافت بليط تمامي اطلاعات روي بليط مانند نام و نام خانوادگي ، تاريخ پرواز ، ساعت حركت ، مبدا و مقصد را كاملا كنترل كنيد تا در زمان مراجعه به فرودگاه و در ساعات پاياني مانده به پرواز هيچ مشكلي نداشته باشيد.

بسياري از مسافران هواپيمايي ممكن است در محاسبه زمان رسيدن به فرودگاه اشتباه كنند در حقيقت هيچ پروازي به دليل عم حضور مسافر يا تاخير در رسيدن به پرواز حركت خود را به تعويق نخواهد انداخت پس حتما دقت كنيد كه برنامه ريزي هاي خود را به گونه اي انجام دهيد كه يك ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشيد.

نكاتي درباره رزرو بليط هواپيماي بندرعباس

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي شهر بندرعباس

اگر دوست داريد كه به معناي واقعي از سفر به شهر دريايي بندرعباس لذت ببريد به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما تاريخ سفرتان را در بازه زماني پاييز و زمستان انتخاب كنيد تا از هواي دلپذير و مطبوع بندرعباس در كنار دريا لذت ببريد و به راحتي بتوانيد از تمامي امكانات و مكان هاي شهر بندرعباس در هوايي دل انگيز استفاده كنيد.

يكي از بهترين سرگرمي ها در سفر به هر مكاني امتحان كردن غذاهاي بومي آن منطقه است هواري، مهياوه، عنكاس، قليه ماهي، ميگو و انواع ماهي‌هاي درياي جنوب از جمله غذاهاي پر طرفدار در بندرعباس است كه تجربه اي بي نظير از غذاهاي جنوبي را در اختيار شما قرار خواهد داد. همچنين براي گشت و گذار در شهر و خاطره سازي با اين شهر بندري نيز مي توانيد به ديدار معبد هندوها ، قلعه فين ، موزه مردم‌شناسي ، حمام و مسجد گله‌دار ، بركه‌هاي باران، عمارت كلاه‌فرنگي و دره داماش و… برويد.

اگر زمان كافي براي يك مسافرت دريايي و به ياد ماندني داريد مي توانيد پس از ديدن شهر بندرعباس مقصد بعدي خود را جزيره قشم انتخاب كنيد. شما به راحتي مي توانيد پس از خريد بليط هواپيماي بندرعباس و اقامت در اين شهر جنوبي با اتوبوس هاي دريايي به جزيره قشم برويد و بخشي از زمان سفرتان را به گشت و گذار در اين جزيره زيبا اختصاص دهيد. يكي از جاذبه هاي ديگر در نزديكي شهر بندرعباس جزيره جادويي هرمز بندعباس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.