تور ارزان قيمت بانكوك

تور بانكوك امروزه مورد استقبال گردشگران واقع شده است. در اين متن به معرفي بانكوك و مكان هاي ديدني آن پرداخته و همچنين نكاتي كه براي تور بانكوك مورد نياز است را بيان مي نماييم.شناخت هرچه بيشتر مردم و شهر بانكوك به شما در داشتن سفري خاطره انگيز كمك مي كند.

بانكوك

شهر بانكوك پايتخت كشور تايلند مي باشد و سالانه مقصد بسياري از گردشگران در دنيا مي باشد. جمعيت اين شهر در حدود 10 ميليون نفر بوده و در نزديكي خليج تايلند قرار دارد. در سال در حدود 16 ميليون نفر به اين شهر سفر دارند. مردم اين شهر به زبان تايلندي صحبت مي كنند. كشور تايلند در حدود 64 ميليون نفر جمعيت دارد و در جنوب شرقي آسيا واقع شده است. مردم اين كشور به كشاورزي، اتومبيل سازي و…مي پردازند و صادرات آن ها نيز اتومبيل، محصولات كشاورزي و پوشاك مي باشد؛ اما به علت رفت و آمد توريستان منبع درآمد آن ها نيز از اين راه تامين مي شود. واحد پول آن ها بات بوده و يعني هر دلار برابر با 35 بات مي باشد.95 درصد مردم اين كشور به مذهب بودايي هستند و تنها 4 درصد آن ها مسلمان مي باشند.

آب و هواي بانكوك و بهترين زمان سفر به اين شهر

آب و هواي معتدل اين شهر نتيجه نزديك بودن اين منطقه به دريا مي باشد. همچنين موقعيت مكاني آن در جنوب شرقي آسيا سبب حاصل خيز بودن زمين هاي آن شده است و از اين جهت است كه مردم اين شهر و كشور به كشاورزي مشغول اند. بهترين دما در فصل سرما و ماه هاي دي و بهمن مي باشد زيرا در اين فصل خبري از گرماي آزاردهنده و بارش شديد باران نيست. دما در اين زمان در اين شهر و كشور در روز تا 28 درجه و در شب 12 درجه سانتي گراد خواهد بود. كم ترين ميزان روبت در اين فصل باعث كم تر شرجي بودن آن شده و هوا در اين زمان دلپذير تر مي باشد؛ اما پس از اين مدت در اواسط فروردين گرما در اين شهر افزايش مي يابد و اين دليلي براي برگزاري جشن آب در اين ماه است تا از شدت گرما كم كند و اين موقعيت را به يك تفريح تبديل نمايد. در ماه هاي شهريور و مهر نيز شدت باران در اين شهر به حدي مي رسد كه امكان وقوع سيل نيز در آن وجود دارد.

بهترين زمان بر حسب توضيحاتي كه در قبل داديم در فصل سرما و ماه هاي دي و بهمن مي باشد تا علاوه بر كمتر بودن ميزان رطوبت گرما نيز آزار دهنده نباشد. در فصل سرما در شهر بانكوك نيز خبري از سرما و يخبندان نخواهد بود. بنابراين بهترين زمان براي رفتن به تور بانكوك در ماه هاي دي و بهمن مي باشد و بدترين زمان نيز در ماه هاي شهريور و مهر مي باشد كه احتمال وقوع سيل زياد است.

اما مناسب بودن شرايط آب و هوايي در ماه هاي دي و بهمن سبب افزايش ميزان تقاضا براي تور بانكوك مي شود و اين موضوع باعث مي شود تا قيمت بليط و همچنين خدمات در اين شهر افزايش يابد و شما براي تور بانكوك بايد در اين زمان هزينه ي بيشتري بپردازيد.

فرودگاه بانكوك و اطلاعات پرواز

از جمله فرودگاه هاي بانكوك كه در تور بانكوك مي توانيد از آن استفاده كنيد فرودگاه بين المللي سووارنابومي مي باشد. اين فرودگاه شامل يك باند فرود آسفالت شده مي باشد. ميليون ها نفر در سال از اين فرودگاه رفت و آمدشان صورت مي گيرد. موقعيت مكاني اين فرودگاه بين المللي در 25 كيلومتري شهر بانكوك مي باشد كه اين مسافت را مي توانيد با ماشين و اتوبوس طي كنيد.

Bangkok-tour

اين فرودگاه مقصد 80 اير لاين مي باشد؛ كه از جمله شركت هواپيمايي ايراني جزو آن ها مي توان به هواپيمايي ماهان اشاره كرد كه مبدا آن فرودگاه بين المللي امام خميني در تهران است. از ديگر ايرلاين هاي ايراني ايرآسيا، ايران اير، اميريتس، هواپيمايي قشم مي باشد. براي رفت و آمد از فرودگاه به شهر بانكوك و ديگر شهر هاي اطراف مي توانيد از وسايل نقليه آن جا مانند تاكسي و اتوبوس استفاده كنيد.

bangkok-tour

از ديگر فرودگاه هاي بانكوك كه در تور بانكوك مورد استفاده قرار مي گيرد فرودگاه بين المللي دن موئنگ مي باشد كه به آن فرودگاه قديمي بانكوك نيز مي گويند زيرا قدمت بيشتري دارد. وجود بيشتر پرواز ها در فرودگاه جديد باعث شده است تا ميزان رفت و آمد در اين فرودگاه كاهش يابد كه اين موضوع منجر به كاهش قيمت در اين فرودگاه شده است. اين فرودگاه مقصد هواپيما هاي ايرآسيا مي باشد.

پرواز ها از فرودگاه امام خميني به سمت بانكوك به صورت مستقيم بوده و فاصله ي 5466 كيلومتري توسط هواپيماهاي ايرباس طي مي شود.

bangkok-tour

جاذبه هاي ديدني شهر بانكوك

شهر بانكوك در تايلند سالانه مقصد گردشگران زيادي در تور بانكوك مي باشد. جاذبه هاي ديدني اين شهر تاثير زيادي در جلب گردشگران از سراسر دنيا دارد. آشنايي با اين امكانات رفاهي و همچنين جاذبه هاي اين شهر سبب مي شود تا شما آشنايي بيشتري با اين مناطق در هنگام تور بانكوك داشته باشيد. اين موضوع سبب بهره مندي بيشتر شما از تور بانكوك مي شود تا از وقت خود بهترين استفاده را ببريد. در ادامه به مكان هاي ديدني كه مي توانيد در تور بانكوك از آن ديدن كنيد، مي پردازيم.

wat arun

در تور بانكوك مي توانيد از اين مكان ديدني بازديد كنيد. اين مكان در حقيقت يك معبد براي بودايي ها مي باشد و موقعيت مكاني آن در غرب رودخانه اي به نام chao phraya مي باشد. علت محبوبيت اين معبد براي گردشگران معماري منحصر به فرد آن است. اين معبد كه نمادي از شهر بانكوك است امكان اين را براي شما مهيا مي سازد تا با رفتن بر روي سقف آن بتوانيد از نماي رودخانه نيز لذت ببريد.

bangkok-tour

كاخ بزرگ

كاخ بزرگ بانكوك از ديگر مكان هاي ديدني محبوب در تور بانكوك مي باشد. براي بازديد از اين كاخ بايد به منطقه ي قديمي شهر بانكوك برويد. اگر در تور بانكوك از اين مكان ديدن كرديد حتما به معبد زمرد بودا در آن نيز برويد. اين بنا معروف ترين بنا در اين كاخ مي باشد. نكته اي كه براي بازديد از اين كاخ بايد در نظر بگيريد آن است كه براي ديدن اين كاخ بايد لباس مرسوم آن ها را بر تن كنيد كه براي راحتي شما اين لباس ها در بيرون كاخ اجاره داده مي شود.

عكس 5

wat pho

معناي اين واژه بوداي خميده است كه به علت ظاهر آن مي باشد. اين مجسمه كه به بوداي خميده مشهور است با اندازه ي بسيار بزرگش و ظاهر جالب آن مورد توجه گردشگران در تور بانكوك واقع شده است. طول اين مجسمه تا 46 متر نيز مي رسد و موقعيت مكاني اين معبد و مجسمه در فاصله ي كمي از كاخ بزرگ مي باشد و شما بعد از بازديد از كاخ در تور بانكوك مي توانيد به اين معبد برويد.

bangkok-tour

خانه ي جيم تامپسون

اين مكان در حقيقت خانه ي يك تاجر آمريكايي بوده است كه آثار هنري جنوب غربي آسيا را در خانه ي خود جمع آوري كرده است. شما در تور بانكوك مي توانيد از اين مكان جالب ديدن كنيد. اين خانه كه امروزه به موزه تبديل شده است به علت تنوع در آثاري كه در آن وجود دارد و زيبايي آن ها از محبوب ترين مكان هاي ديدني در تور بانكوك به حساب مي آيد كه مي توانيد از طريق تور بانكوك و فرد راهنما از آن ديدن كنيد.

bangkok-tour

مراكز خريد در بانكوك

در تور بانكوك اگر بخواهيد كه به مراكز خريد برويد بايد شناختي از اين مراكز و فروشگاه ها داشته باشيد.در اين جا به معرفي مراكز خريد بانكوك خواهيم پرداخت. برخي از اين مراكز علاوه بر كاربرد تجاري جزو ديدني هاي اين شهر نيز محسوب مي شوند كه حتما به شما پيشنهاد مي كنيم حتي در صورت خريد نكردن از آن ها ديدن نماييد.

مركز خريد chatuchak

اين مركز خريد براي آخر هفته ها بسيار عالي است كه شما در تور بانكوك مي توانيد از آن ديدن كنيد و خريدتان را از آن جا انجام دهيد. پيدا كردن اجناس خاص در اين مركز اصلا كار دشواري نيست و به طور حتم شما با ديدن اين مركز حيرت خواهيد كرد. وجود 8 هزار مغازه در اين مركز و تنوع جالب در بين محصولات آن باعث مي شود تا به هيچ وجه دست خالي از آن بر نگرديد. بايد بدانيد كه ممكن است قيمت ها براي محصولات در صورت چانه زدن كاهش پيدا كند و شما تخفيف بگيريد. پس حتي اگر قصد خريد نيز نداريد حتما در آخر هفته از اين مركز در تور بانكوك ديدن كنيد.

bangkok-tour

ميدان siam

از جمله مراكزي كه در تور بانكوك مي توانيد براي خريد به آن جا برويد اين ميدان مي باشد. البته اين ميدان بيشتر شباهت با يك شهر جداگانه دارد. اين منطقه را كه به اسم شهر فرشتگان نيز مي شناسند از گران ترين مناطق در شهر بانكوك مي باشد. اين مركز خريد در حقيقت بدون سقف بوده و طراحي متفاوتي دارد كه مي تواند براي شما جالب باشد. براي خريد لباس در تور بانكوك مطمئنا اين مركز انتخاب بسيار مناسبي براي شما مي باشد.

bangkok-tour

pratunam

اين مركز خريد در شهر بانكوك بسيار شناخته شده مي باشد و اگر طرفدار مد باشيد حتما از اين مكان در تور بانكوك ديدن نماييد. اگر در زمان تخفيف ها در اين مركز خريد كنيد مي توانيد لباس هايي با قيمت بسيار مناسب و در هر سليقه را تهيه نماييد. اگر به دنبال مارك ها و برند هاي اصل مي باشيد بايد به مغازه هاي بيرون اين مركز برويد و از آن ها لباس ها را با خيالي آسوده خريداري نماييد. اگر بخواهيد كه به صورت عمده خريد كنيد و يا تعداد خريد هاي شما زياد باشد مغازه ها با بسته بندي لوازم شما آن ها را به درب هتل شما ارسال مي كنند و از اين جهت نگراني وجود نخواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.