وكيل مهاجرت به كانادا

به گزارش راهنماي ايرانيان كانادا : مهاجرت به كشورهاي اروپايي از جمله كشور كانادا در حال حاضر در بين مردم جهان به خصوص كشور ايران بسيار رونق گرفته كه در اين بين كمك گرفتن از وكيل مهاجرت به كانادا اين امكان را به شما مي دهد كه راحت تر و سريعتر مهاجرت موفقي به اين كشور داشته باشيد. در ادامه اين مقاله به روش هاي مهاجرت به كانادا و توضيحاتي در مورد وكيل مهاجرت به كانادا خواهيم پرداخت.

وكيل مهاجرت به كانادا

راه هاي مهاجرت به كانادا

شرايط بسيار مناسب زندگي و تحصيلي در كشور كانادا موجب شده است كه سالانه افراد زيادي قصد مهاجرت به اين كشور را نمايند. در اين كشور استانداردهاي زندگي در حد بسيار بالايي قرار دارد و همچنين اين كشور داراي مثبت ترين سياست هاي مهاجرتي در جهان مي باشد كه تمام اين موارد موجب علاقه مندي افراد براي اخذ اقامت دائم كانادا شده است. از جمله راه هاي مهاجرت به اين كشور عبارتند از:

  • مهاجرت به كانادا از طريق سرمايه گذاري: سرمايه گذاري در كشور كانادا يكي از راههاي كسب اقامت اين كشور مي باشد. با نشان دادن توانايي خود به دولت كشور كانادا مي توانيد ابتدا اقامت دائم و سپس پاسپورت كانادايي را اخذ كنيد. در اين مدت شما بايد ۵ سال پول خود را در اختيار دولت اين كشور قرار داده و بعد از ۵ سال بدون هيچ گونه سودي پولتان را پس بگيريد. با توجه به اينكه سالانه افراد زيادي تمايل به اخذ اقامت دائم كانادا از اين طريق دارند بهتر است كه با مجرب ترين وكيل مهاجرت به كانادا مشورت نموده تا بتوانيد سريعتر براي اين منظور اقدام كنيد.
  • مهاجرت از طريق ازدواج: اگر با يكي از اتباع كانادايي ازدواج كرديد مي توانيد اقامت دائم اين كشور را اخذ كنيد. توجه داشته باشيد كه براي اين امر معمولا 6 ماه زمان نياز است كه اگر از كمكهاي يك وكيل مهاجرت به كانادا استفاده كنيد مي‌توانيد اين زمان را كمي جلوتر بيندازيد.
  • اقامت دائم كانادا از طريق نيروي متخصص فدرال: براي اين امر متقاضيان مهاجرت به كانادا با توجه به تخصص فدرال و بر اساس توانايي هاي شان ارزيابي مي شوند، كه دولت كانادا جهت پر نمودن كمبود نيروي متخصص در بازار كار اين كشور از اين روش استفاده كرده است. توجه داشته باشيد كه متقاضي بايد حداقل يك سال سابقه كار در يكي از مشاغل مديريتي داشته باشد و از يك كارفرماي كانادايي كار معتبر درخواست كرده و همچنين دوره دكترا خود را در كشور كانادا تكميل كرده باشد.

علاوه بر موارد ذكر شده براي دريافت اقامت دائم كشور كانادا، راه هاي ديگري از جمله خود اشتغالي، كارآفريني، اخذ ويزاي تحصيلي و غيره نيز وجود دارد. اما نكته حائز اهميت در اين  مورد اين است كه اگر براي اخذ اقامت دائم اين كشور با يك وكيل مهاجرت به كانادا مشورت نماييد روند كار تان سرعت خواهد داشت.

راه هاي مهاجرت به كانادا

وكيل مهاجرت به كانادا كيست؟

مهاجرت قانوني به كشور كانادا هر روزه يكي از مواردي است كه فكر افراد زيادي را به خود مشغول مي‌كند. متقاضياني كه مي خواهند جهت مهاجرت به كشورهاي مختلف از جمله كشور كانادا  اقدام كنند مي دانند كه بهتر است از وكيل مهاجرت به كانادا كمك بگيرند. دولت كشور كانادا براي پيشگيري از خطرات احتمالي ضمن مهاجرت بي رويه به اين كشور، قوانين خاصي را وضع كرده كه اين امر موجب شده است نياز به مشاوره گرفتن از وكيل مهاجرت به كانادا امري ضروري به نظر برسد. با توجه به اين موارد وكيل مهاجرت به كانادا بايد فردي باشد كه امتحان كانون وكلا را پشت سر گذاشته و در حقيقت يك وكيل معتبر شناخته شده باشد. توجه داشته باشيد كه هنگام كمك گرفتن از وكيل مهاجرت به كانادا بايد به پروانه وكالت معتبر فرد دقت كنيد تا از صحت ادعاي وكالت او مطمئن شويد.

دستيار وكيل مهاجرت به كانادا

دستيار وكيل يا كمك وكيل مي‌توانند طبق قانون وكلاي مهاجرت مجوز گرفته، تعدادي از فعاليت هاي مربوط به مهاجرت به كشور كانادا را انجام بدهند. اين افراد بايد يك دوره يك ساله را به صورت فشرده بگذراند كه تعدادي از اين آموزش ها در زمينه مهاجرت بوده و يكسري درس ها نيز مربوط به دادگاه مي باشد. در حال حاضر دستيار وكيل تنها در بعضي از استانهاي كانادا فعاليت داشته و در ديگر استان هاي اين كشور هنوز فعاليتي به اين شيوه انجام نمي شود. توجه داشته باشيد كه دستيار وكيل حق ندارد فرم مهاجرتي پر كند يا به افراد مشاوره مهاجرتي بدهد.

مشاور مهاجرت به كانادا

يكي ديگر از انواع وكيل مهاجرت به كانادا از نظر تخصص، مشاوره مهاجرت يا كارشناس مهاجرت مي باشد. اين فرد بايد حداقل مدرك كارداني داشته يا حداقل دو سال سابقه كار در يكي از دفاتر مهاجرتي داشته باشد تا بتواند در دوره آموزشي كارشناس مهاجرت شركت كند. اين دوره 33 واحد درسي داشته كه معادل ۵۰۰ ساعت مي باشد. هرچند كه واحدهاي درسي مشاور مهاجرت بيشتر از وكيل مهاجرت به كانادا باشد باز هم وكلا در تمامي زمينه هاي حقوقي نسبت به مشاوران اطلاعات بيشتر و جامع تري دارند.

مشاور مهاجرت به كانادا

چه افرادي به صورت قانوني حق انجام امور مهاجرت به كانادا را دارند؟

بر اساس قوانيني كه در دولت كشور كانادا جهت مهاجرت به اين كشور اخذ شده است تنها سه دسته از افراد امكان قبول پرونده هاي مهاجرتي كانادا را داشته و مي‌توانند پرونده مهاجرت به اين كشور را اجرا كرده و به افراد مشاوره بدهند. اين 3 دسته شامل وكلاي مجاز به فعاليت و عضو انجمن canadian provincial and territorial law society در كشور كانادا باشند، اعضاي نوتري در استان كبك كانادا و همچنين مشاورين اي كه عضو شوراي قانونگذاري مهاجرت به كشور كانادا هستند.

اهميت رسمي بودن مشاور

با توجه به اينكه مشاورين رسمي و وكيل مهاجرت به كانادا دوره‌ هاي كالج يا دانشگاه را پشت سر گذاشته‌اند به طور حتم با شرايط مهاجرت به كشور كانادا بيشتر آشنا هستند؛ همچنين اين افراد سالانه به صورت جدي موظف به گذراندن دوره هاي آموزشي براي حفظ دانش خود مي باشند از اين رو اگر مشاور يا وكيل مهاجرت به كانادا رسمي باشد مي توانيد راحت تر اقامت دائم اين كشور را اخذ كنيد، اما مشاورين غير رسمي اين چارچوب را رعايت نمي كنند و امكان دارد در طول انجام امورات مهاجرت به كانادا، مشكلاتي به وجود آيد از اين رو به هيچ عنوان توصيه نمي‌شود كه با وكلاي غير رسمي همكاري كنيد.

بهترين وكيل مهاجرت به كانادا

در مطلب بالا ذكر كرديم كه چه افرادي مي توانند به طور قانوني كار مهاجرت به كشور كانادا را انجام دهند. توجه داشته باشيد كه داشتن يك وكيل خوب بهترين امتياز براي شما در چشم سازمان مهاجرتي محسوب مي شود و اگر اين فرد بتواند به بهترين نحو به شما كمك كند، احتمال خطا ها كم شده و شما راحت تر اقامت كانادا را كسب خواهيد كرد. براي انتخاب بهترين وكيل مهاجرت به كانادا مي توانيد از دوستان و آشنايان در اين زمينه سوال بپرسيد همچنين ما در ادامه ليستي از بهترين وكلاي مهاجرت به كانادا را بيان خواهيم كرد كه مي توانيد از بين آنها يكي را انتخاب كنيد.

ليست بهترين وكلاي مهاجرت به كانادا

  • الميرا مقدم، شماره تماس: 6047801101
  • هادي منصوري، شماره تماس: 574۷ ۴۶۸ ۶04
  • همايون نجات، شماره تماس17788198543
  • سورنا سرباز وطن، شماره تماس:16479703370
  • نيوشا رياحي، شماره تماس: 5149533570
  • مينا يوسفي، شماره تماس: 9055971740
  • دانيال لاريجاني، شماره تماس:14162000131
  • نوليتا حاتم، شماره تماس: 14169000916

ليست بهترين وكلاي مهاجرت به كانادا

هزينه وكيل مهاجرت به كانادا

هزينه اقامت و مهاجرت به كشور كانادا يكي از مهمترين مواردي است كه افراد قبل از اقدام به اين عمل به آن توجه مي كنند. توجه داشته باشيد كه اين هزينه ها به مواردي چون هزينه بليط، هزينه استقرار مهاجر، هزينه آزمايشات پزشكي، هزينه زندگي اوليه در كانادا، هزينه هاي دولتي براي مهاجرت و هزينه وكيل مهاجرت بستگي دارد. هزينه وكيل مهاجرت به كانادا كه از موارد مهم در اين زمينه مي باشد معمولا نرخ ثابتي نداشته و اين مبلغ به طور كلي به وكيلي كه مي‌گيريد بستگي دارد؛ از اين رو مي‌توانيد در هنگام انتخاب وكيل مهاجرت به كانادا، به قيمتي كه هر وكيل ارائه مي دهد توجه كنيد تا بتوانيد وكيلي با هزينه مناسب تر انتخاب كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.