تور دوسلدورف

تور دوسلدورف

كشور آلمان شهرها و مناطق ديدني زيادي دارد كه هر كدام جذابيت و زيبايي منحصر به فرد خود را دارند. شهر دوسلدورف آلمان يكي از نقاط جذاب آلمان است كه باعث جذب مسافران و گردشگران زيادي و در نتيجه ايجاد تور دوسلدورف داخلي و خارجي مي شود. وجود خيابان هاي وسيع و زيبا، مغازه هاي لوكس، پارك ها و باغ هاي رويايي، مقصدي عالي براي گردشگران شده است. شهر دوسلدورف نه تنها براي توريست هاي خارجي و داخلي، بلكه براي خود مردم شهر نيز، محلي براي تفريح و فرار از مشغله هاي روزمره زندگي است. جذابيت شهر باعث ايجاد تور دوسلدورف در مناطق مختلف جهان از جمله ايران شده است. مردم با شركت در تور  توريستي دوسلدورف سعي دارند از جاذبه هاي اين شهر نهايت لذت را ببريند.

آلمان كشوري در قاره سبز اروپا مي باشد كه به علت موقعيت جغرافيايي عالي، شرايط آب و هوايي خوب و جاذبه هاي گردشگري متنوع، يك مقصد گردشگري و تفريح به شمار مي رود. شهر دوسلدورف كه در اين كشور واقع شده است، تكميل كننده جاذبه هاي منحصر به فرد اين كشور مي باشد.

راهنماي سفر به شهر دوسلدورف

شهر دوسلدورف آلمان با مساحتي به متراژ 217 كيلومتر مربع، مركز ايالت نوردراين وستفالن مي باشد كه در نزديكي شهر كلن ساخته شده است. اين شهر از جمله زيباترين و خيره كننده ترين شهرهاي آلمان است كه از نظر جذب گردشگر در رده پنجم قرار دارد؛ به همين علت است كه تور دوسلدورف يكي از پر متقاضي ترين تورهاي جهان به شمار مي رود. وجود موزه هاي فراوان و گالري هاي هنري بي شمار باعث شده است دوسلدورف به عنوان يك مركز مد و هنر در كشور آلمان شناخته شود، در نتيجه كساني كه به مد و هنر علاقه زيادي دارند مي توانند با شركت در تور دوسلدورف، روياي خود را به واقعيت تبديل كنند. اين شهر يكي از پر جمعيت ترين شهرهاي آلمان به شمار مي رود. در گذشته شهر دوسلدورف مكاني ايده آل براي ماهيگيري و كشاورزي به شمار مي رفت. اين منطقه در سال 1288 از روستا تبديل به شهر شد و در حوالي دهه 1800 تبديل به يكي از مراكز حكومت ناپلئون گرديد. بعد از شكست ناپلئون، اين شهر تحت فرماندهي پروس ها درآمد و بعدها تبديل به ايالات نوردراين-وستفالن گرديد. اين شهر با شهرهايي از جمله كمنيستس آلمان، چونگ كينگ چين، مسكو، ورشو لهستان و بسياري ديگر رابطه دوستانه دارد. شهر دوسلدورف به عنوان سومين مركز تجارت اروپا شناخته شده است و خانه مد و تبليغات به شمار مي رود. اين شهر هدايت گر بازار تلفن همراه آلمان مي باشد و شركت هايي از جمله نوكيا، اريكسون و جي تي اس در اين شهر واقع شده است.

راهنماي سفر به شهر دوسلدورف

زبان و فرهنگ مردم شهر دوسلدورف

اگر قصد شركت در تور دوسلدورف را داريد، بايد بدانيد كه اين شهر در غرب كشور آلمان قرار گرفته است. واحد پول اين كشور يورو و زبان رسمي آن آلماني است، پس پيش از شركت در تور توريستي دوسلدورف، سعي كنيد كمي زبان آلماني ياد بگيريد. اختلاف زماني اين شهر با تهران 2 ساعت و نيم مي باشد. قرار داشتن دوسلدورف در كنار راين و وجود مناطق ساحلي خيره كننده، يكي از عوامل رونق اين شهر و برگزاري تور تفريحي دوسلدورف مي باشد.

بهترين زمان سفر با تور دوسلدورف

شهر دوسلدورف يك شهر اروپايي بوده و در نتيجه با سفر به آنجا خواهيد ديد كه در زمستان، دماي معتدلي بر همه جا حكمفرما است و خيلي كم با منظره بارش برف رو به رو خواهيد شد. تابستان هاي اين شهر تقريبا گرم است، اما نسبت به گرماي طاقت فرساي شهرهاي ديگر، بسيار مناسب و ايده آل مي باشد. براي بازديد از اين شهر مي توانيد در تور دوسلدورف ماه هاي مرداد تا شهريور شركت كنيد، اين زمان بهترين زماني است كه براي مسافرت به اين شهر پيشنهاد مي شود.

اطلاعات پرواز و فرودگاه دوسلدورف

اطلاعات پرواز و فرودگاه دوسلدورف

ايرلاين هاي مختلفي براي مقاصد گردشگري مختلف، پرواز مستقيم و غير مستقيم فراهم مي كنند. شهر دوسلدورف نيز يكي از شهرهايي است كه با كمي جستجو مي توانيد پرواز مورد نظر خود را پيدا كنيد. شركت هواپيمايي ماهان و جرمنيا از جمله شركت هايي هستند كه پروازهاي متنوعي براي تور دوسلدورف فراهم مي كنند. اگر قصد سفر به شهر دوسلدورف در ماه خرداد يا تير را داريد، بهتر است هر چه زودتر اقدام كنيد. با كمي جستجو مي توانيد ليستي از بليط هاي ارزان قيمت دوسلدورف را بيابيد. اطلاعات دقيق هر پرواز ار جمله ايرلاين، تاريخ، ساعت حركت، مدت پرواز، كلاس پرواز و قيمت بليط را بررسي كنيد. اگر ايرلاين خاصي مد نظر شما نيست و فقط به دنبال يك پرواز با قيمت پايين تر هستيد، مي توانيد با توجه به تعداد توقف ها، خط هوايي و زمان پرواز، پرواز و تور دوسلدورف مناسب را بيابيد.

فرودگاه بين المللي دوسلدورف خارج از شهر نيست و تنها 7 كيلومتر از مركز شهر فاصله دارد پس اگر از سفر خسته شده ايد نگران نباشيد زيرا به سرعت به هتل خود خواهيد رسيد. فرودگاه دوسلدورف آلمان يكي از بهترين فرودگاه ها است و با توجه به خدماتي كه براي تور ارزان قيمت دوسلدورف ارائه مي دهد، بهترين فرودگاه از ميان 240 فرودگاه شناخته شده است. اگر با تور لحظه آخري دوسلدورف به اين شهر مسافرت مي كنيد، نيازي نيست نگران هزينه حمل و نقل باشيد؛ چرا كه يكي از ويژگي هاي تور دوسلدورف برآورده كردن خدمات ترانسفر فرودگاهي مي باشد. سالانه پروازهاي مختلف از ايرلاين هاي مختلف ايران به اين فرودگاه انجام مي شود، پس مي توانيد با رزرو تور دوسلدورف مورد نظر خود، سفري آسوده داشته باشيد.

بهترين جاذبه هاي گردشگري و تفريحي دوسلدورف

شهر هنري دوسلدورف هر ساله جشنواره هاي سرگرم كننده زيادي را ميزباني مي كند. اين جشنواره ها در كنار رود راين برگزار مي شود، وجود و برگزاري اين نمايشگاه ها و جشنواره هاي زيبا اين شهر را تبديل به يكي از قطب هاي گردشگري آلمان كرده است. اين جشنوار باعث شده است مردم زيادي در اين زمان از سال در تور دوسلدورف شركت كنند و خود را به آن برسانند.

كنيزالي

اين شهر داراي جاذبه هاي گردشگري بي شماري  مي باشد از جمله:

  • كنيزالي
  • اشلاس بنرت
  • باغ ژاپني نردپارك
  • كونست پلست
  • موزه لوبك
  • باغ وحش دريايي
  • شهر قديم دوسلدورف (آلتشتاد)
  • كليساي لمبرتوس
  • كايزس ورت
  • و …

كنيزالي در تور دوسلدورف

براي مثال كنيزالي يكي از لوكس ترين خيابان هاي دوسلدورف مي باشد كه به علت زيبايي و جامع بودن آن، با خيابان مونتاين پاريس مقايسه مي شود. اين خيابان مملو از بوتيك هاي بي نظير، گالري هاي هنري شكيل، مراكز خريد لوكس، كافه ها و رستوران هاي زيادي است كه با وجود درختان سرسبز و انبوده و آبي كه همچون رود در ميان آن جريان دارد، تبديل به منطقه اي شده است كه پياده روي و قدم زدن در آن مي تواند لذت بخش باشد. بازديد از اين خيابان را در تور دوسلدورف فراموش نكنيد.

بهترين مراكز خريد و بازارهاي شهر دوسلدورف

هر شهر گردشگري داراي مراكز خريد بزرگ و متنوع بسياري مي باشد، شهر دوسلدورف نيز از اين قاعده مستثني نيست. شهر دوسلدورف داراي مركز خريدهايي است كه انواع مارك و برندهاي مختلف با كيفيت بسيار خوب در آنجا عرضه مي شود. مراكز خريدي همچون گالري كي او و گالري كي، از جمله محل هاي مشهور هستند كه مي توانيد اجناس لوكس برندهاي معروف را در آن جا پيدا كنيد. خيابان كنيزالي و خيابان پادشاه نيز از جمله خيابان هايي است كه مملو از فروشگاه هاي مختلف مي باشند. هر چيزي كه نياز داشته باشيد را مي توانيد از فروشگاه ها و مغازه هاي اين خيابان ها تهيه كنيد.

بهترين مراكز خريد و بازارهاي شهر دوسلدورف

بهترين هتل هاي شهر دوسلدورف

به علت توريستي بودن شهر دوسلدورف و وجود تورهاي گردشگري فراوان، هتل هاي زيادي براي اقامت مسافران ساخته شده است. اين هتل ها با توجه به امكانات و خدماتي كه ارائه مي دهند، بسيار مناسب تور آلمان هستند. شهر دوسلدورف داراي هتل هاي 1ستاره، 2 ستاره، 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره بي شماري است كه هر فرد مي تواند با توجه به شرايط خود يكي از آن ها را براي اقامت انتخاب كند. اين هتل ها با توجه به خدمات و فاصله خود از مركز شهر رتبه بندي مي شوند.

برخي از هتل هاي دوسلدورف عبارتند از:

  • هتل بريدن باچرهوف دوسلدورف
  • هتل آقا و خانوم دوسلدورف
  • هتل پترزبورگ دوسلدورف آلمان
  • هتل مركوري دوسلدورف
  • هتل ويلا ويكتوريا دوسلدورف
  • هتل نيكو دوسلدورف آلمان
  • هتل استيگنبرگر دوسلدورف آلمان
  • و …

براي مثال هتل بريدن باچرهوف دوسلدورف، يك هتل 5 ستاره است كه براي شما امكاناتي از قبيل استخر، رستوران، ماساژ، اينترنت رايگان و غيره فراهم مي كند و يا هتل مركزي دوسلدورف كه با وجود 3 ستاره بودن، امكانات بسيار مناسبي از قبيل استخر، زمين تنيس، اينترنت و غيره دارد. بديهي است شما مي توانيد با شركت در تور دوسلدورف، با صرف هزينه كمتر در يك هتل خوب اقامت داشته باشيد.

فراواني تور دوسلدورف باعث شده است كه هر كدام، هتل و محل اقامت هاي متنوعي براي مسافران تور توريستي دوسلدورف خود پيشنهاد دهند. برخورداري از امكانات و شرايط هتل هاي شهر به اين بستگي دارد كه شما چقدر مي خواهيد براي تور لوكس دوسلدورف خود هزينه كنيد. هتل هاي لوكس زيادي در اين شهر وجود دارند كه با فراهم كردن آسايس و راحتي مسافران، تجربه بياد ماندني براي شما فراهم مي كنند. در كنار اين هتل هاي لوكس، هاستل ها و هتل هايي نيز وجود دارند كه هزينه كمتري داشته و در نتيجه امكانات و خدمات كمتري براي شما فراهم مي كنند. با توجه به بودجه، انتخاب با شما است.

بهترين رستوران هاي دوسلدورف

شهر دوسلدورف مملو از رستوران هاي متنوعي است كه براي هر ذائقه اي مناسب است. در اين شهر مي توانيد طعم غذاهاي آلماني را در رستوران هاي مختلفي همچون رستوران آگاتا امتحان كنيد. در صورتي كه ذائقه شما با غذاهاي غير ايراني سازگار نيست، نيازي نيست نگران باشيد. در اين شهر رستوران هاي ايراني زيادي وجود دارد كه ميزبان مسافران تور تفريحي دوسلدورف مي باشند.

بهترين رستوران هاي دوسلدورف

رستوران هايي  ايراني كه در اين شهر به چشم مي خورند.عبارتند از:

  • رستوران ريواس
  • رستوران قصر شرقي
  • رستوران سورنا
  • رستوران ونك
  • رستوران پرشيا

  همچنين كافه هاي رنگارنگ يكي از محل هايي هستند كه مي توانيد در محيطي آرام و دنج از فضاي شهر لذت ببريد.

وضعيت حمل و نقل شهر دوسلدورف

از آنجايي كه واحد پولي شهر دوسلدورف يورو مي باشد، هزينه ها به نظر كمي گران مي رسند. در تور توريستي دوسلدورف به منظور حمل و نقل داخل شهري، گزينه هاي متنوعي پيش رو داريد. شما مي توانيد از تاكسي، مترو، قطار، اتوبوس و يا قطار اسكاي ترين استفاده كنيد. از فرودگاه مي توانيد با هر يك از اين وسايل نقليه خود را به مركز شهر برسانيد، اما از آنجايي كه شايد چمدان و بار زيادي همراه شما باشد، بهتر است از فرودگاه سوار تاكسي شويد.

روزانه بيش از 350 قطار در فرودگاه دوسلدورف توقف مي كنند، بنابراين مي توانيد به ايستگاه راه آهن فرودگاه برويد زيرا با قطار امكان دسترسي به تمام نقاط شهر را خواهيد داشت. ايستگاه مترو نيز حدود 7 دقيقه با فرودگاه فاصله دارد و با تهيه بليط به محل مورد نظر مي رسيد. به طور كلي اگر تردد زيادي در سطح شهر داريد و مي خواهيد هزينه كمتري براي تردد خود بپردازيد، مي توانيد از سيستم حمل و نقل عمومي استفاده كنيد. فراموش نكنيد در بعضي از مواقع تور دوسلدورف ترانسفر فرودگاهي و بين شهري براي شما فراهم مي كند و از اين بابت خيال شما راحت مي شود.

مزاياي تور لحظه آخري و ارزان قيمت دوسلدورف

يكي از امكاناتي كه تور لحظه آخري دوسلدورف براي مسافران فراهم مي كند، وجود راهنما است. شما مي توانيد از راهنماي تور ديدني دوسلدورف بخواهيد تا درباره جاهاي ديدني مختلف به شما اطلاعاتي بدهند و يا اينكه بهترين محل ها را براي بازديد به شما پيشنهاد كند. يكي از مزيت هاي تور توريستي دوسلدورف اين است كه مي توانيد با استفاده از آن ها تمام شهر را زير پا بگذاريد و با جاذبه هاي گردشگري و تاريخي شهر آشنا شويد. موضوع هزينه از جمله ديگر مواردي است كه براي رزرو تورها بسيار به آن پرداخته مي شود. با شركت در تور لحظه آخري دوسلدورف مي توانيد با خيالي راحت و هزينه اي كمتر سفر خود را آغاز كنيد.

تور دوسلدورف خدمات بسيار خوبي از جمله گشت شهري، ترانسفر فرودگاهي، بيمه مسافرتي، رزرو هتل، بليط رفت و برگشت و غيره را براي مسافران فراهم مي كند. براي پيدا كردن تور  دوسلدورف مناسب، كافي است شهر مبدا خود را تاييد كنيد و از ميان تعداد تور ارزان قيمت دوسلدورف نمايش داده شده، توري كه از نظر تاريخ رفت و برگشت با شرايط شما هماهنگي دارد را انتخاب كنيد. پس از جستجو تور دوسلدورف، ليستي از تورهاي مختلف براي شما به نمايش گذاشته مي شود كه به ترتيب از تور ارزان دوسلدورف براي شما نشان داده مي شود. شما مي توانيد تور دوسلدورف خود را بر اساس نوع هتل، درجه هتل، موقعيت هتل، قيمت تور و غيره انتخاب كنيد. پس از يافتن پكيج مناسب، مي توانيد آن تور ارزان قيمت دوسلدورف را براي خود رزرو كنيد.

با توجه به ويژگي هاي تور ارزان قيمت دوسلدورف و مزاياي كه براي شما ارائه مي دهد، مي توان نتيجه گرفت كه اين تور يكي از بهترين راه ها براي سفر به شهر دوسلدورف آلمان است. تور تفريحي دوسلدورف براي شما آسودگي خاطر به ارمغان مي آورد. تجربه يك سفر دسته جمعي در تور لوكس دوسلدورف مي تواند حسي ناب و جديد براي شما ايجاد كند كه تا به حال نداشته ايد. بياد داشته باشيد پيش از رزرو تور تفريحي دوسلدورف، تمامي قوانين و شرايط آن را بخوانيد تا بعدها دچار مشكل نشويد. اگر قصد سفر به شهر دوسلدورف آلمان را داريد، پيشنهاد ما به شما رزرو جايگاهي در تور دوسلدورف مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.