سفر با تور جنوا

ششرايط سفر با تور جنوا

سفر با تور جنوا با جاذبه هاي گردشگري فراوان و زيبايي كه دارد سفري هيجان انگيز و به ياد ماندني را براي شما رقم خواهد زد. تمامي آثار باستاني، مناظر طبيعي و كوه هاي پر از برف، چشيدن طعم هاي جديد و اقامت در هتل هاي با سبك تاريخي همه و همه از جاذبه هاي سفر با تور توريستي جنوا خواهد بود. سفر با تور جنوا شما را به گذشته هاي بسيار دور خواهد برد، سرزمين هاي باستاني، شواليه ها و كاخ ها، موزه هاي ديدني و گردشگاه هاي فوق العاده براي هميشه در ذهنتان باقي خواهد ماند.

وقتي با تور توريستي جنوا به ايتاليا سفر مي كنيد با حقايقي از تاريخ آشنا مي شويد كه هرگز نمي دانستيد. از جمله اين حقايق كه مي توان به آن اشاره كرد اين است كه جنوا زادگاه كريستف كلمب، كاشف آمريكا و همچنين محل متولد شدن انواع غذاها با طعم هايي همچون سس پستو مي باشد. وجود آب و هواي عالي و موقعيت شهر جنوا كه بين كوه و دريا قرار گرفته است و همچنين آثار متعدد تاريخي و باستاني همچون زنداني كه ماركو پولو در آن به نوشتن اثرش پرداخت از جمله اين ناشناخته ها و كشف نشده ها مي باشد. سفر به نقاط مختلف دنيا علاوه بر جذابيت هايي كه دارد موجب آشنايي با فرهنگ هاي جديد مي شود. اگر مي خواهيد به زمان گذشته سفر كنيد، از چشيدن طعم غذاهاي مختلف لذت ببريد و زادگاه افراد مهم جهان را ببينيد با تور جنوا سفر كنيد. براي سفر به جنوا شما نياز به شرايط خاصي نداريد فقط با داشتن ويزاي اياليا به راحتي مي توانيد سفر خوشي را تجربه كنيد.

مدارك مورد نياز جهت رزرو تور جنوا

جهت سفر با تور جنوا ملزم به دريافت ويزاي ايتاليا از طريق سفارت ايتاليا در تهران مي باشيد. براي دريافت اين ويزا بايد ابتدا درخواست وقت سفارت  ايتاليا دهيد و سپس در تاريخ تعيين شده به همراه مدارك لازم به سفارت مراجعه كرده تا درخواست ويزاي شما مورد بررسي قرار بگيرد. از جمله مدارك لازم جهت دريافت ويزاي شينگن ايتاليا در تور جنوا مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  • فرم درخواست
  • پاسپورت كه داراي حداقل سه ماه اعتبار و دو برگ سفيد باشد.
  • عكس بدون روتوش
  • پرداخت هزينه نقدي ويزاي ايتاليا به يورو كه معمولا براي بزرگسالان 60 يورو و براي كودكان 35 يورو مي باشد.
  • دعوتنامه ايتاليا (در صورت وجود)
  • اصل و فتوكپي شناسنامه
  • مدارك شغلي
  • بيمه مسافرتي
  • بليط هواپيما
  • برگه رزرو هتل و بليط
  • بيانيه بانكي
  • ترجمه تمام مدارك

بهترين زمان سفر با تور جنوا

شهر جنوا با آب و هواي معتدل و مديترانه اي كه دارد در هر فصلي ميزبان گردشگران و توريست ها مي باشد. براي كساني كه از هواي معتدل بهاري و فضاي آرام و خلوت لذت مي برند بهترين زمان سفر با تور جنوا آوريل تا ژوئن يا فروردين تا خرداد مي باشد اگر طرفدار گرفتن حمام آفتاب و تفريحات تابستاني همچون شنا و قايق سواري در هواي داغ تابستاني مي باشيد. ماه هاي ژانويه تا آگوست يعني تير و مرداد براي سفر با تور  تفريحي جنوا مناسب مي باشد. اگر مي خواهيد از قيمت هاي ارزان تر برخوردار شويد. و يا از فستيوال هاي و حراجي هاي مخصوص برخوردار گرديد بهترين زمان سفر با تور ارزان قيمت جنوا از نوامبر تا ژوئن يا از آبان تا خرداد مي باشد.

رزرو آنـلايـن تـورهاي تـوريستـي جنوا

خريد و رزرو آنلاين تورهاي توريستي جنوا

اين روزها خريد اينترنتي به شدت رواج يافته است. اين سرعت شامل حال تورهاي توريستي هم شده است، گردشگران به راحتي با اندك جست و جو مي توانند بهترين تورها با مناسب ترين قيمت ها بيابند. تورهاي جنوا با توجه به اينكه تور اروپا محسوب مي شود قيمت هاي مناسبي دارند و شما مي توانيد با خيال راحت به صورت اينترنتي تور مورد نظر خود را رزرو كنيد.

راهنماي سفر به شهر جنوا

شهر بندري و زيباي جنوا در ناحيه ليگوريا و در شمال غربي ايتاليا مي باشد. اين شهر ميان درياي ليگوريان و كوه هاي آپنين واقع شده و داراي جاذبه هاي گردشگري فراوان و زيبايي مي باشد. اين شهر زيبا و باستاني در امتداد سي كيلومتر در طول ساحل گسترش يافته است و به دليل آب و هواي خوب، جاذبه هاي گردشگري و … در سال 2004 به عنوان پايتخت فرهنگي اروپا برگزيده شده است.

وضعيت آب و هوايي شهر جنوا

شهر جنوا داراي آب و هواي مديترانه اي مي باشد. زمستان ها و تابستان هايي معتدل داشته و دماي گرماي هوا در تابستان به طور متوسط 24 درجه سانتي گراد مي باشد. اكثر روزها جنوا داراي هوايي صاف بوده و اين هوا براي گردشگري و بازديد از مكان هاي ديدني بسيار عالي مي باشد. اختلاف دما در شب روز جنوا از 6 درجه سانتي گراد تجاوز نمي كند. شهر جنوا به دليل قرار گرفتن در ميان كوه و دريا داراي آب و هوايي معتدل مي باشد. تحمل آب و هواي جنوا براي گردشگران ايراني اصلا سخت نخواهد بود چراكه آب و هواي جنوا بسيار شبيه به ايران مي باشد.

اطلاعات پرواز و فرودگاه هاي شهر جنوا

بهترين راه سفر با تور جنوا استفاده از هواپيما و سفرهاي پروازي مي باشد هم اكنون پرواز مستقيم از ايران به فرودگاه بين المللي كريستف كلمب جنوا وجود ندارد. شما مي توانيد براي سفر با تور جنوا از سفر پروازي و با يك يا دو توقف در كشور واسطه به جنوا سفر كرده و از ديدني هاي فراوان جنوا لذت ببريد. برخي از مهم ترين ايرلاين ها و خطوط پروازي غير مستقيم با يك يا دو توقف در كشور سوم به شرح زير مي باشند:

  • ايرلاين ايرفرانس فرانسه: پرواز از فرودگاه امام خميني به فرودگاه پاريس، و پرواز از فرودگاه پاريس به فرودگاه كريستف كلمب جنوا، زمان كلي سفر 10 ساعت و 25 دقيقه
  • ايرلاين قطر ايرويز: پرواز از فرودگاه امام خميني به دوحه قطر، پرواز از دوحه به رم، پرواز از رم به جنوا، مدت زمان كلي سفر 14 ساعت
  • ايرلاين آليتاليا: پرواز از فرودگاه امام خميني به فرودگاه فيوميچينو در رم، پرواز از رم به جنوا، مدت زمان كلي سفر 11 ساعت
  • ايرلاين اتحاد ايرويز امارات: پرواز از تهران به ابوظبي، پرواز از ابوظبي به رم، پرواز از رم به جنوا، مدت زمان سفر 13 ساعت و 50 دقيقه
  • ايرلاين تركيش: پرواز از تهران به استانبول، پرواز از استانبول به جنوا، مدت زمان سفر 9 ساعت و 45 دقيقه
  • ايرلاين اطلس جت تركيه: پرواز از تهران به فرودگاه آتاتورك، پرواز از آتاتورك به جنوا، مدت زمان سفر 10 ساعت
  • ايرلاين لوفت هانزا: پرواز از تهران به مونيخ آلمان، پرواز از مونيخ به جنوا، مدت زمان سفر 11 ساعت و 30 دقيقه و يا پرواز از تهران به فرانكفورت آلمان، و سپس از آلمان به جنوا، مدت زمان سفر 15 ساعت و 35 دقيقه
  • ايرلاين ايرفلوت روسيه: پرواز از تهران به مسكو، پرواز از مسكو به رم، پرواز از رم به جنوا، مدت زمان سفر 13 ساعت

بهترين جاذبه هاي ديدني و تفريحي تور جنوا

در سفر با تور جنوا حتما از قسمت هاي قديمي شهر جنوا ديدن نماييد. زيرا وجود بناهاي متعدد قديمي، كاخ ها، موزه ها و … موجب گشته است فضايي زيبا و باستاني ايجاد شود و شما با قدم زدن در آن احساس بازگشت به گذشته را داشته باشيد. علاوه بر اين بافت قديمي شهر جنوا از جمله آثاري مي باشد كه به ثبت آثار جهاني يونسكو رسيده است. علاوه بر آثار تاريخي متعدد شهر جنوا به داشتن كاخ هاي قديمي و موزه هاي بسيارش شهرت دارد از جمله مهم ترين اين كاخ ها مي توان به كاخ پلازو روسو و كاخ پلازو بيانكو اشاره كرد. پياده روي در خيابان كاروگي كه يكي از مهم ترين و زيبا ترين خيابان هاي تاريخ مي باشد بسيار جالب توجه و تاثير برانگيز مي باشد. وجود بناهاي متعدد قرن شانزدهمي و بازديد از گالري هاي هنري بسيار زياد هنرمندان بزرگ، و ديدن موزه هاي تاريخي از جمله اين انتخاب است. علاوه بر اين، خود اين خيابان 250 متري كه به ثبت آثار يونسكو رسيده است نيز يكي از ديدني هاي سفر با تور جنوا مي باشد. از جمله موزه هاي زيبا و تاريخي كه در سفر با تور توريستي جنوا آنها را خواهيد ديد موارد زير مي باشند.

ميدان دفراري جنوا

از مهم ترين جاذبه هاي گردشگري تور جنوا مي باشد. اكثر خيابان هاي شهر به اين ميدان ختم مي شوند از اين رو ميدان دفراري به قلب جنوا معروف است و وجود بناهاي متعدد و زيباي قديمي همچون فواره، كاخ هاي قديمي و خانه كريستف كلمب كه در اصطلاح به آن كامبوس مي گويند، موجب گشته تا اكثر گردشگران سفر خود را از اين منطقه آغاز نمايند.

مجموعه قصرهاي ويرا گريبالدي

مجموعه اي زيبا از كاخ ها و قصر هاي قرن ده كه تمامي آنان سرخ رنگ بوده و منظره جالبي را در مركز شهر جنوا ايجاد مي كنند.

كاخ دوك ها

ساختماني تاريخي و زيبا كه هم اكنون تبديل به موزه و محلي براي برگزاري همايش ها و گردهمايي ها شده است

كاخ بيانكو جنوا

كاخ مشهور به كاخ سفيد كه حاوي نقاشي هاي زيبا و اصيل هنرمندان جنوا، فرانسه و اسپانيا مي باشد

خانه تئاتر كارلو فليس

محل اصلي اجراي اپرا و باله در شهر جنوا

خانه كريستف كلمب

كلمبوس كه محل تولد كريستف كلمب مي باشد در ميدان فراري و مركز شهر واقع است

موزه دريايي گالاتا

بزرگترين و زيباترين موزه دريايي در مديترانه كه از مدرن ترين موزه هاي ايتاليا محسوب مي شود و آثاري همچون كشتي ها، قايق ها، اكتشافات جغرافيايي و كشف آمريكا مربوط مي شود.

موزه دريايي گالاتا

موزه هنرهاي شرقي در پارك دي نگرو

مجموعه اي زيبا و غني از آثار هنري كشور ژاپن و چين را شامل مي شود مانند نقاشي ها، ادوات جنگي، ظروف و آلات موسيقي و لباس است. اين موزه در پارك دي نگرو واقع شده است.

موزه تاريخ طبيعي

كه شامل چهار ميليون فسيل، سنگ معدني و مجموعه هاي پرنده شناسي و حيوان شناسي مي باشد.

موزه سنت آگوستين

شامل نقاشي هاي قديمي و سنگ نگاره هاي باستاني مي باشد.

گالري هنر مدرن

موزه اي متشكل از 2500 اثر هنري شامل نقاشي و اشيا قديمي و همچنين مجموعه اشيا متعلق به شاهزاده ادن مي باشد.

  و همچنين كليساي رومي سن دوناتو، موزه ملي قطب جنوب ، موزه هاي استرادا نوا، كليساي سن لارنس و قبرستان استالينو را مي توان نام برد.

قلعه سانتا ماريا

قلعه اي زيبا و بسيار قديمي كه كليساها و صومعه هاي بسياري را در خود جاي داده است و سالانه گردشگران بسياري از آن ديدن مي نمايند.

كليسا سنت آگوستين

كليسايي تاريخي و معماري بسيار زيبا كه هم اكنون به يك موزه آثار تاريخي تبديل شده است.

كليساي جامع سن لورنزو

مهم ترين كليساي مذهبي در قسمت شمال غربي ايتاليا و جنوا محسوب مي شود كه از زيباترين معماري و هنرهاي اصيل در آن بكار رفته شده و سالانه گردشگران بسياري را پذيراي خود مي باشد. اين كليسا مدفن جهانگرد بزرگ ماركوپولو نيز مي باشد.

راهنماي سفر به شهر جنوا

باغ هاي قلعه آلبرتيس

باغ هاي قلعه آلبرتيس از جمله پارك ها و جاذبه هاي گردشگري است كه در تور جنوا آن را مشاهده خواهيد كرد، اين پارك كه با وسعت 82 هزار متر مربع در مركز شهر جنوا واقع شده اند.

باغ هاي پالاوي چيني

سفر با تور تفريحي جنوا شما را با باغ ها و بوستان ها و همچنين مراكز تفريحي متعدد جنوا آشنا خواهد كرد و سفري زيبا و خاطره انگيز برايتان به يادگار خواهد گذاشت. شهروندان عادي، گردشگران مشتاق طبيعت زيبا و حيرت انگيز مديترانه اي همواره پارك هاي جنوا را براي گردش، پياده روي و حتي دوچرخه سواري انتخاب مي نمايند. باغ هاي پالاوي چيني نيز از ديگر پارك هاي و گردشگاه هاي زيباي شهر جنوا مي باشد كه در سفر با تور جنوا با آن آشنا خواهيد شد.

پارك نوري (norvei)

ازجمله اين پارك هاي معروف و گردشگاه هاي زيبا مي توان به مواردي همچون پارك نوري (norvei) اشاره كرد كه داراي وسعت بسيار زياد، وجود انواع گياهان و گل هاي زيبا، ويلاهاي گوناگون و يك رستوران با شكوه مي باشد.

باغ گياه شناسي

باغ گياه شناسي نيز از ديگر پارك هاي زيبا و اعجاب انگيز در جنوا بوده كه در آن مي توانيد انواع گياهان دارويي، بومي، غير بومي و نادر را بيابيد. اين باغ داراي 6 گلخانه در سه طبقه مي باشد.

آكواريوم و موزه دريايي تور جنوا

از جمله مناظر تفريحي و مكان هاي زيبايي كه در تور جنوا مشاهده خواهيد كرد وجود بزرگترين آكواريوم اروپا مي باشد. اين آكواريوم و موزه دريايي زيبا در سال 2007 ساخته شد و از مهم ترين جاذبه هاي جذب توريست در سفر به جنوا مي باشد. آكواريوم جنوا داراي وسعتي 31000 متر مربع مي باشد و نمايشگاهي طبيعي و زنده و خيره كننده از دل آب هاي درياي ليگوريا، اقيانوس اطلس شمالي و صخره هايي از درياي كارائيب مي باشد. وجود انواع حيوانات دريايي از كوسه و نهنگ گرفته تا لاك پشت و صخره هاي مرجاني از ديدني هاي اين آكواريوم زيبا مي باشد. از ديگر تفريحاتي كه در سفر با تور  تفريحي جنوا مي توانيد تجربه كنيد استفاده از قايق هاي تفريحي و دريانوردي در ساحل زيباي جنوا مي باشد.

بهترين مراكز خريد و بازارها در تور جنوا

در سفر با تور جنوا مي توانيد به بازار ها و مراكز خريد متعدد آن نيز سر بزنيد. اگر به صورت حرفه اي خريد مي كنيد و از داشتن مارك ها و برند هاي متعدد لذت مي بريد فروشگاه ها، مراكز خريد، عتيقه فروشي و بوتيك هاي متعدد شهر جنوا كه عرضه كننده انواع كالا هاي لوكس  و شيك، اقلام سنتي و سوغاتي هاي بسيار مي باشد. اكثر مراكز خريد و فروشگاه ها در اطراف ميدان فراري وجود دارند، از جمله مراكز خريد بزرگ شهر جنوا كه در سفر با تور ارزان قيمت جنوا مي توانيد به آن سر بزنيد فروشگاه فيومارا مي باشد، همچنين در خيابان سپتامبر  و يا روما مي توانيد بزرگ ترين و زيبا ترين كالاي برند جهاني و ايتاليايي را بيابيد.

بهترين هتل ها در تور جنوا

در سفر با تور جنوا اصلا نگران اقامت و رزرو هتل و محل اقامت نباشيد. وجود هتل هاي زيبا و متعدد اين مشكل را حل كرده است.

هتل موچيا جنوا

از جمله اين هتل هاي زيبا مي توان به مواردي همچون هتل موچيا كه داراي ساختاري باستاني مي باشد فاصله اندكي با آثار تاريخي همچون كليساي سان لونرنزو دارد.

هتل ساووآ جنوا

هتل ساووآ مراجعه نماييد كه داراي نمايي رو به دريا و اتاق هايي به سبك باستاني و سلطنتي است. البته هتل هاي ديگري همچون Vittoria Orlandini نيز در جنوا وجود دارند كه داراي قيمتي ارزان تر و در مجاورت آكواريوم بزرگ دريايي مي باشد و از فضايي آرام و دلنشين برخوردار مي باشد.

انواع غذاها در تور جنوا

اگر علاقه مند به چشيدن طعم هاي جديد و غذاهاي خوشمزه مي باشيد سفر با تور جنوا براي شما تولد انواع خوراكي ها و غذاهاي لذيذ خواهد بود. از جمله غذا هاي خوشمزه جنوا مي توان به مواردي همچون نان لذيذ فوكاسيا، لافاريناتا، … اشاره كرد. شهر جنوا داراي تنوع غذايي بالايي مي باشد اما چيزي كه آن را خاص و متمايز ساخته است وجود انواع غذاهاي دريايي آن مي باشد. انواع غذاهاي خوشمزه دريايي، حتي سالادها، دسر ها و حتي سوپ نيز با ماهي، ميگو و خاويار طبخ شده اند و طعمي اصيل و لذيذ را به وجود آورده اند. چشيدن انواع پاستا، پيتزا هاي اصل ايتاليايي، قهوه اسپرسو و سس هاي خوشمزه همه و همه در سفر با تور لوكس جنوا برايتان رقم خواهد خورد.

انواع غذاها در تور جنوا

ايتاليا مهد هنر، فرهنگ و تاريخ

ايتاليا، كشوري كه يكي از پنج كشور تاريخي، باستاني و همچنين متمدن جهان است، كشوري كه به هر طرف سر بچرخانيد نمونه اي آثار باستاني، گوشه اي از هنر و تمدن و زيبايي را خواهيد ديد. كشور ايتاليا با بيش از 53 اثر باستاني ثبت شده رتبه اول آثار باستاني و رتبه پنجم كشور هاي پر گردشگر را دارا مي باشد. سفر با تور ايتاليا براي هر قشري و با هر سليقه اي مناسب است، اگر علاقه مند به تاريخ هستيد، يا هنر و فرهنگ، يا غذا، و يا موسيقي و جاذبه هاي طبيعي به ايتاليا سفر كنيد. كشور ايتاليا، كشور چكمه اي، كشور قهوه و پاستا و پيتزا، سرزمين پينيكيو و بالماسكه، سرزمين مد و هنر و همچنين زادگاه افراد مشهوري همچون: ماركوپولو، گاليله، دانته، كريستف كلمب، لئوناردو داوينچي، ميكل آنژ و.. مي باشد.

از شهر هاي مهم، زيبا و پر گردشگر ايتاليا مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • رم : اين شهر پايتخت ايتاليا مي باشد و داراي جاذبه هاي تاريخي و باستاني فراواني مي باشد. مانند آمفي تئاتر كلوسئوم كه از عجايب هفت گانه جهان و محل مبارزه گلادياتورها بوده است.
  • فلورانس : شهري زيبا و پر از معماري و هنر
  • ونيز : شهري اعجاب انگيز و افسانه اي، زادگاه ماركوپولو، شهري كه در آن با قايق سفر مي كنيد.
  • ميلان : شهري مدرن و زيبا
  • پيزا : كه داراي جاذبه هاي زيبايي همچون برج كج پيزا كه در فهرست آثار يونسكو به ثبت رسيده است.
  • جنوا
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.