بليط هواپيماي كپنهاگ

بليط هواپيماي كپنهاگ

در اين متن به بليط هواپيماي كپنهاگ مي پردازيم. امروزه سفر به خارج از كشور و داخل كشور نيازمند دانستن اطلاعاتي درباره ي شهر مقصد و همچنين نكات لازم در مورد سفر، هتل و بليط هواپيما است. با دانستن اطلاعاتي از اين موارد قبل از سفر مي توانيد از بروز مشكلات احتمالي جلوگيري كرده و از سفر خود بهترين استفاده را ببريد. در ادامه به اين نكات مي پردازيم.

آشنايي با شهر كپنهاگ

اين شهر پايتخت كشور دانمارك است. اين شهر در حقيقت يكي از شهر هايي است كه در آن پياده به جاهاي مختلف مي روند. در حقيقت خودرو شخصي در اين شهر جايي ندارد. براي اين امر فضاي پياده روي در اين شهر به شدت به چشم مي خورد و در سال هاي اخير اين فضاها چند برابر شده است.

در اين شهر يك منطقه آزاد به نام كريستيانيا وجود دارد كه در اين منطقه ساختمان هاي قديمي و با معماري هاي عجيب ومتفاوت واقع شده است و جالب است بدانيد كه مواد مخدري مانند حشيش و ماري جوانا در آن آزاد است؛ اما مواد مخدر ديگر در آن ممنوع است. اين شهر زيبا مردماني دوست داشتني دارد كه از روبه رو شدن با آن ها لذت خواهيد برد؛ اما بايد توجه داشته باشيد كه هزينه ها در اين شهر كمي گران است.

آشنايي با شهر كپنهاگ

آب و هواي شهر كپنهاگ

اين شهر داراي آب و هوايي معتدل مي باشد. تابستان هاي اين شهر خنك نيست اما شدت گرما نيز شما را اذيت نخواهد كرد. پر بارش ترين ماه سال در ماه هاي مرداد و شهريور مي باشد كه مقدار بارش باران در اين ماه ها زياد تر خواهد بود. زمستان هاي اين شهر نيز سرد است اما خبري از سرماي منجمد كننده نخواهد بود. بارش برف در زمستان كم و كوتاه است. از نكات ديگر اين شهر روز هاي طولاني آن مي باشد. در بعضي ماه ها در سال تنها چند ساعت شهر در تاريكي نسبي فرو مي رود. البته در بعضي ماه ها نيز روزها بسيار كوتاه است.

بهترين زمان براي سفر به شهر كپنهاگ

در زمان هايي كه تعداد مسافرين به اين شهر افزايش مي يابد قيمت هتل ها و بليط هواپيماي كپنهاگ با افزايش رو به رو خواهد شد. از شلوغ ترين ماه ها در اين شهر ماه هاي تير، مرداد و شهريور است كه تعداد گردشگران در آن به شدت زياد مي شود. در اين ماه ها علاوه بر افزايش قيمت هتل ها قيمت بليط هواپيماي كپنهاگ نيز افزايش مي يابد. در ماه هايي مانند دي و بهمن و اسفند يعني در فصل زمستان تعداد مسافرين بسيار كاهش مي يابد و به همين علت قيمت ها به شدت پايين مي آيد و قيمت بليط كپنهاگ نيز كاهش مي يابد. اگر مي خواهيد در فصل تابستان كه تعداد مسافرين به شدت زياد است به اين شهر سفر كنيد براي تهيه بليط ارزان كپنهاگ و رزرو هتل زود تر اقدام كنيد تا به مشكل بر نخوريد.

فرودگاه بين المللي كپنهاگ

فرودگاه بين المللي كپنهاگ يكي از پر رفت و امد ترين فرودگاه ها در دانمارك و منطقه است در حقيقت در سال گذشته 29 ميليون نفر از اين فرودگاه رفت و آمد كردند. اين فرودگاه كه به آن كاستروپ نيز مي گويند يكي از اولين فرودگاه هاي شهري بوده است. براي رسيدن به فرودگاه از شهر مي توانيد از وسايل نقليه اي مانند تاكسي، اتوبوس و مترو كه تنها 15 دقيقه بعد به شهر مي رسيد استفاده نماييد. وجود رستوران و كافه در اين فرودگاه و همچنين فضاي زيبا ي اطراف آن از جمله موارد قابل ذكر مي باشد. شركت هاي هواپيمايي كه به اين شهر پرواز دارند مي توان به GERmania، lufthansa، turkish airlineوماهان اير اشاره كرد كه با تهيه بليط هواپيماي كپنهاگ مي توان با آن ها سفر كرد.

فرودگاه بين المللي كپنهاگ

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط كپنهاگ

بعضي شركت هاي هواپيمايي و مسافرتي اقدام به خريد بليط هواپيماي كپنهاگ به صورت عمده مي كنند. در پي خريد عمده اين بليط ها تخفيف زيادي مي گيرند. شما با پيدا كردن اين شركت ها و خريد بليط كپنهاگ از آن ها مي توانيد از تخفيفاتي تا حتي 40 درصد برخوردار شويد كه اين نقش مؤثري در هزينه هاي شما دارد. لازم به ذكر است كه بليط هاي آن ها داراي اعتبار مي باشد و از اين جهت جاي نگراني نيست. توجه داشته باشيد كه حتماً براي خريد بليط هواپيماي كپنهاگ از چند شركت هواپيمايي تحقيق نماييد تا از نتيجه مطمئن باشيد و بهترين انتخاب را كنيد؛ زيرا در قيمت و كيفيت آن ها متفاوت بوده و بايد بهترين انتخاب را از هر جهت براي بليط كپنهاگ داشته باشيد.

شرايط خريد بليط هواپيماي كپنهاگ

در زمان هايي كه جمعيتي كه سفر مي كنند كم مي باشد شركت هاي هواپيمايي براي كم تر شدن ضرر مالي حاضر مي شوند كه بليط هواپيماي كپنهاگ خريداري نشده را در لحظات آخر به قيمت بسيار پايين تر به فروش برسانند. بنابراين اگر زمان سفر براي شما در تاريخ خاصي مهم نيست با گشتن در سايت هاي اينترنتي و كمي جست و جو در شركت هاي هواپيمايي مي توانيد مناسب ترين و مقرون به صرفه ترين بليط كپنهاگ را تهيه و خريدار نماييد.

شما مي توانيد براي خريد بليط كپنهاگ هم به صورت حضوري به شركت هاي هواپيمايي مراجعه كرده و بليط هواپيماي كپنهاگ را تهيه كرده و به صورت غير حضوري از سامانه اينترنتي معتبر بليط هواپيماي كپنهاگ را خريداري نماييد. هردو روش براي خريد بليط هواپيماي كپنهاگ بسيار مناسب است تنها تفاوت اين است كه با چك كردن مداوم سايت هاي اينترنتي مي توانيد راحت تر بليط لحظه آخري كپنهاگ كه داراي تخفيف باشد را پيدا كرده و اين بليط كپنهاگ را تهيه نماييد. براي اين كار به آدرس ايميل، رمز كارت دوم يا رمز اينترنتي نياز داريد.

قيمت بليط هواپيماي كپنهاگ

اگر مشكلي از جهت سفر در روز هاي مختلف نداريد و براي تان تفاوتي نمي كند كه چه روزي به شهر كپنهاگ برويد به شما پيشنهاد مي كنيم كه روزهاي سه شنبه و چهارشنبه را براي خريد بليط كپنهاگ انتخاب كنيد زيرا در اين دو روز در هفته قيمت بليط هواپيماي كپنهاگ ارزان تر از روز هاي ديگر مي باشد؛ زيرا اين روزها در وسط هفته مي باشد و جمعيت كمتري در اين روزها بليط كپنهاگ را تهيه مي كنند؛ بنابراين حتماً اگر مي خواهيد از محل كارتان مرخصي بگيريد اول بليط را تهيه كنيد تا تاريخ آن مشكلي ايجاد نكند و بتوانيد بليط هواپيماي كپنهاگ مناسب را خريداري كنيد.

قيمت بليط هاي هواپيما به عوامل زيادي بستگي دارد مانند درجه هواپيما، شركت هواپيمايي و تاريخ پرواز. اما در اين جا به بررسي حدودي قيمت بليط كپنهاگ مي پردازيم و آن ها را بررسي مي كنيم. درادامه به اين موضوع كه فصل ها چه تاثيري بر قيمت بليط ارزان كپنهاگ مي گذارند اشاره مي كنيم. شما مي توانيد خريد بليط كپنهاگ را به صورت اينترنتي نيز انجام بدهيد. جالب است بدانيد كه هتل مورد نظرتان را نيز مي توانيد در اينترنت رزرو كرده و هزينه آن را نيز از طريق بانك خود واريز كنيد كه اين كار نياز به داشتن رمز دوم يا رمز اينترنتي مي باشد. همچنين با تور هاي مسافرتي نيز راحتي در سفر براي شما بيشتر مي شود.

قيمت بليط هواپيماي كپنهاگ

هزينه هاي زندگي و اقامت شهر كپنهاگ

اگر از نظر بودجه و پول محدوديت داريد و نمي خواهيد كه خيلي هزينه كنيد زيرا قيمت بليط هواپيماي كپنهاگ نيز كم نيست به شما هاستل را پيشنهاد مي كنيم. اين هاستل ها توسط دولت اداره مي شود؛ اما بديهي ست كه كيفيت هتل را ندارند. اين اتاق هايي كه بايد به صورت اشتراكي استفاده كنيد به قيمت شبي 150 كرون مي باشد ولي تا 250 كرون نيز مي رسد. ولي اگر مي خواهيد  اتاقي خصوصي در هاستل داشته باشيد اين هزينه به 800 كرون افزايش مي يابد. هزينه اقامت در اين شهر زياد بوده و در فصل هاي شلوغ نيز اين قيمت ها بيشتر هم مي شود. هتل يك ستاره از شبي 500 كرون و هتل 5 ستاره از شبي 1750 كرون موجود است كه هزينه اي زياد مي باشد. قيمت غذا ها نيز در اين شهر زياد است به طوري كه براي وعده هاي صبحانه، ناهار و شام بايد مجموعا 200 كرون بپردازيد. اگر نمي خواهيد كه انقدر هزينه كنيد مي توانيد از سوپرماركت ها غذايي كم هزينه تر تهيه كنيد. استفاده از كارت كپنهاگ نيز نقش مؤثري در هزينه هاي شما مي تواند داشته باشد. با استفاده از اين كارت به صورت نا محدود مي توانيد از وسايل نقليه استفاده كرده و همچنين به صورت رايگان به 72 موزه و جاذبه ديدني رفته و از آن ها ديدن كنيد.

مكان هاي ديني شهر كپنهاگ

دانستن مكان هاي ديدني تور كپنهاگ بعد از تهيه بليط هواپيماي كپنهاگ از جمله موارد مهم است؛ زيرا با دانستن اطلاعاتي در اين باره در هنگام سفر برنامه داريد و جاي ديدني را از دست نمي دهيد همچنين با داشتن اطلاعاتي در باره هر مكان از ديدن آن بيشتر لذت خواهيد برد. در ادامه به اين مكان هاي ديدني خواهيم پرداخت

قلعه كرونبورگ

اين بنا از مهم ترين بناها در شمال اروپا از دوره ي رنسانس مي باشد كه در اين شهر واقع شده است. اين بنا كه در شمال شهر واقع شده با معماري زيبا و جذابش توجه همه را به خود جلب كرده است. موقعيت مكاني اين قلعه در نزديكي مجراهاي آبي در بين دو كشور سوئد و دانمارك است.

از اين جهت وجود آن بسيار حائز اهميت بوده است. براي بازديد از اين قلعه اصلا عجله نكنيد زيرا مي توانيد ساعاتي در آن به گشتن ادامه دهيد و از گشت و گذار در آن لذت ببريد. براي رفتن به اين قلعه بايد بليط تهيه كنيد كه اين بليط ها چند نوع هستند تا بر حسب قيمت اجازه بازديد از بخش هايي را به شما مي دهند.

منطقه NYHAN

اين منطقه با خانه هايي با رنگ اميزي زيبا از نماد اين شهر محسوب مي شود. اين منطقه را حتما در سفر مشاهده كنيد؛ و گشت و گذار در آن را به هيچ وجه از دست ندهيد. در حقيقت اين منطقه كانال هايي هستند كه به عنوان منطقه هاي حائل در شهر كار مي كنند.

مكان هاي ديني شهر كپنهاگ

نكات مهم در تهيه بليط و رزرو بليط هواپيما

براي تهيه بليط هواپيماي كپنهاگ بايد به نكاتي توجه كرد كه علاوه بر نقش اين نكات به راحت تر شدن شرايط، در هزينه ها نيز به شما كمك شاياني مي كنند؛ قيمت بليط كپنهاگ در حدود 20 ميليون مي باشد. بايد با دانستن نكات مهم در سفر از بروز مشكلات احتمالي جلوگيري نماييد.

  • چه هنگام تهيه بليط هواپيما و چه هنگام سوار شدن به هواپيما بايد كارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد.
  • شماره تلفن خود را حتما به باجه فروش بدهيد كه در صورت بروز هر گونه تغيير و مشكل به شما اطلاع دهد.
  • در صورتي كه بليط هواپيماي شما گم شد حتما به دفتر هاي هواپيمايي رفته و اطلاع دهيد و بنا بر مقررات در صورتي كه تمايل داشتيد اقدام به اخذ مجدد بليط نماييد.
  • آژانس مسافرتي و سامانه اينترنتي هيچ گونه مسئوليتي در قبال گم شدن بليط هواپيماي شما ندارند.
  • حتما يك ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشيد زيرا در صورت تاخير شما تغييري در ساعت پرواز هواپيما رخ نمي د هد و شما پرواز را از دست مي دهيد و هزينه بليط نيز به شما باز گردانده نمي شود.
  • حتما فاصله تا فرودگاه را بسنجيد تا در صورت وجود ترافيك نيز تاخيري در رسيدن به پرواز نداشته باشيد.
  • اشيايي كه شما مي توانيد با خود به درون هواپيما ببريد و همراه داشته باشيد شامل پالتو، پتو، عصا يا چتر، مقدار قابل قبولي كتاب يا مجله، كيف زنانه، صندلي چرخ دار بيمار و دوربين مي باشد.
  • كارت پرواز خود را تا انتهاي سفر حتما به همراه داشته باشيد. به هيج وجه بسته و چمدان يك فرد ديگر را حمل نكنيد زيرا در صورت بروز مشكل شما بايد پاسخ گو باشيد.
  • در صورتي كه مي خواهيد پرواز خود را كنسل و لغو نماييد بايد به دفاتر مربوطه رفته و در ساعت مشخص شده اقدام به لغو پرواز خود نماييد. در اين صورت تنها بخشي از هزينه بليط به شما بازگردانده مي شود.
  • حتما در هنگام تحويل گرفتن چمدان ها شماره رسيد درج شده بر روي بليط خودتان را با شماره رسيد روي چمدان مطابقت دهيد كه به دليل تشابه شكل چمدان فرد ديگري را بر نداريد.
  • براي جلوگيري از سر  گيجه ناشي از پرواز و بد شدن حال تان حتما مقدار زيادي آب بنوشيد و از خوردن غذاي زياد پرهيز كنيد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.