بليط هواپيماي عشق آباد

بليط هواپيماي عشق آباد

آغاز تعطيلات تابستانه فرصت مناسبي براي گردشگري و سفر به كشور هاي زيباي جهان مي باشد. يكي از جذاب ترين سفر ها كه زيباترين خاطره ها را براي افراد خواهد ساخت سفر به شرق يعني كشور تركمنستان با تهيه بليط هواپيماي عشق آباد مي باشد.

آشنايي با شهر عشق آباد

عشق آباد نام شهري زيبا، اصيل و توسعه يافته در شمال شرق ايران مي باشد. عشق آباد پايتخت رسمي كشور تركمنستان مي باشد و از جمله بهترين مكان هاي گردشگري در شرق آسيا محسوب مي گردد. اين شهر زيبا با ساختمان هاي اعجاب آور و فرهنگ آشنايش براي ايرانيان در دامنه كوه كوپه داغ و بيابان قره قوم واقع گشته است. نام متفاوت و زيباي اين شهر برگرفته از اسمي باستاني اشك آباد بوده كه نشان دهنده ارتباط عميق اين شهر زيبا در با كشور ايران در زمان اشكانيان مي باشد. شهر عشق آباد در جنوب كشور تركمنستان مي باشد و داراي آب و هوايي مطلوب تر و دلپذير نسبت به ساير شهر هاي گرم و خشك تركمنستان است. اين شهر زيبا و مدرن به داشتن ساختمان هاي منحصر به فرد، غذاهاي حلال و خوشمزه و مراكز رفاهي و گردشگري اش معروف مي باشد. تهيه بليط هواپيماي عشق آباد مي تواند شما را با يكي از قديمي ترين و زيبا ترين شهرهاي جهان كه در روزگاران گذشته متعلق به سرزمين ايران بوده است آشنا كند و يكي از زيبا ترين و جذاب ترين سفر ها را براي شما به وجود بياورد.

شهر عشق آباد در گذشته تنها يك روستاي كوچك در نواحي شرقي ايران و براي استراحت مسافران جاده ابريشم بوده است كه در مجاورت شهر نسا، پايتخت اشكانيان قرار داشت. و در زمان حمله مغول اين پايتخت به طور كامل ويران گشت. شهر عشق آباد در سال 1881 تحت نفوذ جمهوري شوروي قرار گرفت. در سال 1924 عشق آباد رسما به عنوان پايتخت تركمنستان برگزيده شد و با رشد و توسعه بي نظيري همراه گشت.

آشنايي با شهر عشق آباد

عشق آباد شهري زيبا و مدرن بوده و از همسايگان شمال شرقي هم مرز با ايران مي باشد. تهيه بليط عشق آباد و سفر به آن مي تواند شما را با فرهنگ ها و آداب و رسوم زيباي قاره كهن آشنا سازد، عشق آباد به علت نزديكي و مجاورت با شرق ايران فرهنگي آشنا و مردمي خون گرم و مهربان دارد. اكثر شهروندان مسلمان هستند ولي مشكلي براي پوشش خود نخواهيد داشت. وجود بناهاي باستاني به جا مانده از تاريخ كهن ايران، ساختمان هاي زيبا، امكانات رفاهي، موسيقي و جشن، سواركاري با اسب هاي معروف تركمني و شركت در سافاري هاي صحرا مي تواند از جمله دلايل خريد بليط هواپيماي عشق آباد و سفر به اين كشور محسوب گردد. اگر علاقه مند به غذاهاي خوشمزه و لذيذ مي باشيد مي توانيد با سفر به اين شهر زيبا و گردش در رستوران هاي آن بهترين و منحصر به فرد ترين خوراك هاي بومي، ايراني، حلال، بين المللي و نوشيدني هاي معروف اين كشور را صرف نماييد.

بهترين زمان سفر به عشق آباد

بهترين زمان سفر و تهيه بليط هواپيماي عشق آباد با توجه به معيار هاي هر شخصي براي سفر متفاوت مي باشد. به طور مثال از جمله شاخص هاي مهم براي سفر به عشق آباد مواردي همچون آب و هوا، سفر ارزان و اقامت كم هزينه، شركت در جشن ها و مواردي از اين دست مي باشد. آب و هواي تركمنستان بياباني و گرمسيري مي باشد، شهر عشق آباد به علت مجاورت با ايران و واقع شدن در كوهپايه داراي آب و هواي مطلوب تري نسبت به ديگر شهر ها مي باشد. فصل زمستان داراي آب و هواي مطلوب و خنك براي سفر مي باشد و بيشترين ميزان بارندگي در ماه ژانويه است اما اگر مي خواهيد بهترين زمان براي سفر از لحاظ آب و هوا را انتخاب كنيد سفر در ماه هاي فروردين، ارديبهشت، فصل پاييز و دي ماه انتخاب مناسبي مي باشد. بهترين زمان براي شركت در جشن هاي معروف عشق آباد نيز شركت در جشن نوروز فروردين ماه و شركت در جشن خربزه در ماه شهريور مي باشد.مسافرت هاي خارجي نيازمند رعايت قوانين و رعايت آداب مخصوص به خود مي باشد. از جمله اين نكات مهم به هنگام پرواز و شروع سفر تركمنستان و عشق آباد رعايت نكات زير مي باشد:

  • پاسپورت شما بايد داراي اعتباري حداكثر 6 ماهه باشد.
  • در فرودگاه مدارك هويتي خود نظير شناسنامه، كارت ملي، پاسپورت را به همراه داشته باشيد
  • چند ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشيد
  • اگر بيماري خاصي داريد كه ممكن است باعث بروز مشكل در هنگام سفر برايتان شود آن را به مسئولين پرواز اطلاع دهيد.

فرودگاه بين المللي عشق آباد

فرودگاه بين المللي عشق آباد از جمله فرودگاه هاي بزرگ و مهم كشور تركمنستان محسوب مي گردد. اين فرودگاه در 10 كيلومتري شمال غرب عشق آباد واقع شده و دسترسي به مركز شهر آسان مي باشد اين فرودگاه بزرگ در سال 1994 ساخته و در سال 2016 مورد بازسازي قرار گرفت و گسترش يافت. اين فرودگاه كه به نام فرودگاه صفر علي نيازف شناخته مي شود ترنسفر هاي مربوط به مسافران در داخل و خارج از كشور، حمل بار مي باشد.

فرودگاه بين المللي آغوز خان: يك فرودگاه وسيع و جديد التاسيس در سال 2016 مي باشد كه داراي امكانات وسيع و گسترده اي براي مسافرين است. قابليت ترنسفر 14 ميليون مسافر در روز، حمل بار، كترينگ، ايستگاه آتش نشاني، فضاي پارك براي 3000 خودرو، مدرسه هواپيمايي كشوري و مراكز درماني و پزشكي، رستوران و كافي شاپ و مركز خريد از جمله قابليت هاي اين فرودگاه محسوب مي گردد. ظاهر زيبا و منحصر به فرد اين فرودگاه به شكل پرنده شاهين طراحي گشته است.

ايرلاين هاي پروازي به شهر عشق آباد

در هنگام تهيه بليط هواپيماي عشق آباد توجه به ايرلاين هاي پروازي تاثير زيادي در سفري مطمئن و بهره مندي از خدمات بهتر دارد. از جمله ايرلاين هاي پروازي به عشق آباد موارد زير مي باشد:

  • ايرلاين كاسپين با پرواز مستقيم به فرودگاه عشق آباد
  • تركيش ايرلاين با يك توقف در استانبول
  • ايرلاين امارات با يك توقف در دبي
  • ايرلاين آذربايجان با يك توقف در باكو
  • ايرلاين لوفتهانزا
  • ايرلاين سي زد چين

فرودگاه بين المللي عشق آباد

خريد بليط هواپيماي عشق آباد

براي تهيه بليط هواپيماي عشق آباد آگاهي از اطلاعات پروازي، نحوه خريد بليط، انتخاب فرودگاه مناسب، انتخاب پروازهاي مستقيم و غير مستقيم و آگاهي از قيمت ها در فصول مختلف سال از اهميت ويژه اي برخوردار است. تهيه بليط عشق آباد هم به صورت آنلاين و هم به صورت مراجعه حضوري به آژانس هاي مسافرتي معتبر امكان پذير مي باشد. رزرو و خريد بليط عشق آباد در كلان شهرهاي ايران همچون شيراز، مشهد، اصفهان، تبريز، اهواز امكان پذير مي باشد و شما مي توانيد بعد از تهيه ويزا نسبت به خريد بليط هواپيماي عشق آباد اقدام نمايد. در هنگام تهيه بليط عشق آباد توجه به نكاتي همچون تعيين نوع ايرلاين پروازي، بليط چارتر، تهيه بليط رفت و برگشت، تهيه بليط به تعداد اعضا، ارائه خدمات مسافرتي و خدمات بيمه مهم است و با توجه به تاريخ و زمان دلخواه بليط مورد نظر خود را خريداري نماييد. بليط هواپيماي عشق آباد در فصول سال و با توجه به رويدادها و زمان پيك گردشگري داراي قيمت هاي متفاوت مي باشد كه با آگاهي از اين موارد مي توانيد مناسب ترين بليط را تهيه نماييد. با آگاهي و تحقيق در مورد بهترين خريد از سايت ها و آژانس هاي معتبر مي توانيد صاحب يك بليط عشق آباد در زمان دلخواه خود شويد.

بهترين زمان خريد بليط هواپيماي عشق آباد

بهترين زمان براي خريد بليط هواپيماي عشق آباد با توجه به سليقه فرد، توجه به رويدادها، قيمت، هزينه هاي اقامتي، جشن ها انجام مي پذيرد. پيك گردشگري براي سفر به عشق آباد در ماه هاي بهار و تابستان صورت مي پذيرد و علت آن نيز جشن هاي نوروز و تابستاني، آب و هواي مطلوب و بازديد از جاذبه هاي گردشگري مي باشد و لذا نرخ بليط عشق آباد و هزينه هاي مربوط به اقامت گران هستند. اگر مي خواهيد سفري ارزان و خلوت را تجربه كنيد بهتر است در ماه هاي زمستان يا پاييز اقدام به تهيه بليط هواپيماي ارزان عشق آباد نماييد.

مدارك لازم براي خريد بليط هواپيماي عشق آباد

جهت تهيه بليط هواپيماي عشق آباد به صورت آنلاين و يا مراجعه حضوري ارائه اطلاعات درست از مشخصات هويتي همچون كارت ملي و شناسنامه، ارائه كد پاسپورتي و داشتن يك كارت اعتباري معتبر با رمز دوم از اهميت ويژه اي برخوردار است. خريد و رزرو بليط عشق آباد كار ساده اي مي باشد و شما مي توانيد با وارد نمودن اطلاعات صحيح هويتي، اطلاعات پروازي، انتخاب ايرلاين؛ تاريخ رفت و برگشت، انتخاب نفرات و واريز مبلغ خواسته شده بليط عشق آباد را تهيه و خريداري نماييد. سفر به عشق آباد با رعايت جزئيات مهم در تهيه بليط هواپيماي عشق آباد و آگاهي از نحوه خريد آن مي تواند سفر شما را خاطره انگيز و دلپذير كند.

چند نكته مهم كه به هنگام خريد بليط عشق آباد بايد رعايت كنيد

براي خريد بليط هواپيماي عشق آباد و رزرو آن مي توانيد با دقت و آگاهي قبلي يك سفر بي نقص و مطلوب را تجربه نماييد. از جمله مهم ترين نكات در هنگام تهيه بليط عشق آباد موارد زير مي باشد:

  • با جستجو و كاوش در آژانس ها و سايت ها مي توانيد بهترين، معتبرترين و مناسب ترين قيمت و خدمات را براي خريد بليط عشق آباد تهيه نماييد
  • چيزي كه در هنگام تهيه بليط هواپيماي عشق آباد اهميت دارد ارائه اطلاعات درست هويتي مي باشد. چراكه هرگونه نقص و اشتباه مي تواند مانع از ورود شما به هواپيما شود.
  • بليط خريداري شده تنها مختص به خود شما است و قابل انتقال و واگذاري به غير نمي باشد.
  • در بليط هاي رفت و برگشت در صورت كنسل نمودن بليط عشق آباد مبلغ پرداخت شده با كسر جريمه به حساب مشتري بازگردانده مي شود. اين مورد درباره بليط چارتر صدق نمي كند.
  • آخرين زمان جهت تعويض تاريخ و كنسلي پرواز حداكثر 4 ساعت و حداقل 90 دقيقه قبل از پرواز مي باشد.
  • تهيه بليط هواپيماي عشق آباد را از سامانه ها و دفاتر معتبر انجام دهيد
  • براي داشتن سفري كم هزينه و مطلوب قبل از سفر به عشق آباد مكان هاي گردشگري و محل اقامت خود را تعيين كنيد و با برنامه ريزي سفر نماييد
  • اگر مايل هستيد در تاريخ دلخواه خود و يا براي شركت در فستيوال هاي مهم به اين شهر سفر نماييد بايد چند ماه زودتر از آن تاريخ اقدام به خريد بليط عشق آباد نماييد. با اين اقدام مي توانيد بليط ارزان و مناسب تهيه كنيد
  • نقص در اطلاعات هويتي بليط و عدم هماهنگي آن موجب منع شما از پرواز مي گردد.
  • بليط رفت و برگشت را به صورت يك جا خريداري كنيد اين كار هم موجب كاهش هزينه ها مي شود و هم اينكه خريد بليط يك طرفه در سفرهاي خارجي موجب كنسلي خود به خود بليط رفت شما مي گردد.

مدارك لازم براي خريد بليط هواپيماي عشق آباد

سفر با تور توريستي عشق آباد

با تهيه بليط هواپيماي عشق آباد مي توانيد سفري منحصر به فرد و فراموش نشدني را در تركمنستان تجربه كنيد و لحظات شاد و فرح بخشي را به همراه خانواده، دوستان و همكارانتان سپري نماييد. سفر به اين شهر گرم و دوست داشتني سرشار از جاذبه و هيجان مي باشد و شما مي توانيد علاوه بر بازديد مكان هاي شيك و مدرن در سافاري هاي صحرايي شركت كنيد و يا با معروف ترين اسب هاي تركمن سواركاري كنيد. سفر با تور عشق آباد يك تجربه لذت بخش و دوست داشتني در يكي از كشورهاي هم مرز با ايران است و شما مي توانيد فرصت ديدار از آداب و رسوم جديد را مغتنم بدانيد و از جاذبه هاي منحصر به فرد شهر رنگارنگ عشق آباد ديدن نماييد و عكاسي كنيد. شركت در جشن هاي نوروز عشق آباد از شهرتي جهاني برخوردار است و شما مي توانيد آيين هاي سنتي ايران را در قالب هاي زيبا و جديد شاهد باشيد.

بعد از تهيه بليط هواپيماي عشق آباد و سفر به اين شهر زيبا و مهم توجه به نكات اقامتي و آداب و رسوم مربوط به آن اهميت پيدا كرده است و توجه به اين نكات يك سفر مطمئن و تضمين شده را براي شما رقم خواهد زد. از جمله اين نكات مهم موارد زير مي باشد:

از آب آشاميدني استفاده نكنيد. بهتر است از آب معدني و نوشيدني هاي استاندارد بنوشيد و در هنگام تردد در خيابان ها كارت شناسايي خود را به همراه داشته باشيد. همچنين قبل از سفر واكسن هپاتيت و B را تزريق كنيد. تردد در خيابان ها بعد از 11 شب ممنوع است. روزهاي دوشنبه مراكز خريد عشق آباد تعطيل است. در ضمن در زمان خريد اصلا حرفي از تخفيف نزنيد. اگر به دنبال غذاهاي حلال هستيد به سهولت مي توانيد رستوران هاي شيك و لوكس آن را در شهر بيابيد.

جاذبه هاي گردشگري عشق آباد

شهر عشق آباد داراي جاذبه هاي گردشگري بسياري براي گردشگران فراواني كه هر ساله از سرتاسر جهان به اين شهر زيبا سفر مي كنند مي باشد. از جمله مهم ترين جاذبه هاي گردشگري اين شهر كه مي توانيد با خريد بليط هواپيماي عشق آباد شاهد آن باشيد موارد زير مي باشد:

  • بناي يادبود استقلال
  • بناي بي طرفي
  • موزه فرش
  • موزه زمين لرزه
  • مركز بازي و سرگرمي عالم
  • مركز رفاهي دنياي افسانه هاي تركمن
  • فستيوال نوروز و فستيوال خربزه
  • مسجد گيپجاك
  • شهر قديمي نسا
  • كاخ عروسي
  • ساختمان وزارت امور خارجه
  • كاخ آغوز خان
  • مجسمه تركمن باشي كبير
  • مجسمه پيشگامان
  • دره آتشفشاني دروازه جهنم

جاذبه هاي گردشگري عشق آباد

هتل ها، رستوران و مراكز خريد در شهر عشق آباد

در هر سفري شناخت بهترين مراكز اقامتي، بهترين رستوران ها و بهترين مراكز خريد براي تهيه سوغاتي لازم و ضروري بوده و شهر عشق آباد نيز از اين قاعده مستثني نيست. با تهيه و خريد بليط هواپيماي عشق آباد مي توانيد در منحصر به فرد ترين و لوكس ترين بناهاي سفيد و زيبا اقامت كنيد، غذا بخوريد و خريد كنيد. از جمله مهم ترين اين بناها موارد زير مي باشد:

  • هتل ها: هتل ييلديز- هتل اوگوزكنت- هتل شرايتون گرند تركمن-اينديپندنت-آهال-نيسا-آك آلتين-داشوغوز-نبيچي-جيحون
  • رستوران ها: رستوران مِردِم- رستوران آلتين كينار- خانه استيك آلپت- خانه پيتزا-رستوران گل زمان-رستوران آينه
  • مراكز خريد: تكه بازار-تالكوچكا-بازار برقرار-بازار استاري يارماركا-روسكي-آپتين- بازار استوفانتان- بازار مير، بازار ايمپاش-آلتين اسير-مركز خريد بركارار-تكينسكي
  • غذاها: كوفته با گوشت-سوپ گوشت و سبزيجات-كوفته اسفناج-شيشليك-شيريني ساموسا-چوربا-پلوف-كورما
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.