بليط هواپيماي سنگاپور

بليط هواپيماي سنگاپور

امروزه بسياري از ايراني‌ها ترجيح مي‌دهند به جاي هزينه در داخل كشور به خارج كشور رفته و از جاذبه‌هاي ديدني در خارج كشور ديدن كنند. تهيه بليط هواپيماي سنگاپور يكي از راه‌هايي است كه مردم ايران به وسيله آن از ايران خارج مي‌شوند و يك تعطيلات به ياد ماندني را با تهيه بليط هواپيماي سنگاپور براي خود و خانواده شان رقم مي‌زنند. در مسافرت‌هاي خارجي و تهيه بليط هواپيماي سنگاپور نكات بسياري هست كه بايد رعايت كنيد و حواستان به آن‌ها باشد چرا كه قصد خروج از كشور را داريد و مسافرت در داخل كشور با مسافرت‌هاي خارجي متفاوت است. ما در اين مقاله راه‌هاي تهيه بليط سنگاپور را به شما گفته‌ايم و به طور مختصر در رابطه با فرهنگ مردم و جاذبه‌هاي طبيعي سنگاپور صحبت كرده‌ايم. پس همراه ما باشيد تا با تهيه بليط سنگاپور تعطيلات خوشي را سپري كنيد.

آشنايي با كشور سنگاپور

 در جزيره مالايا ودر جنوب شرقي آسيا قرار دارد . پايتخت اين كشور نيز به همين نام يعني سنگاپور نام گذاري شده است و از تعداد زيادي جزيره تشكيل شده و به عنوان كوچك ترين كشور جنوب شرقي آسيا محسوب مي شود.از همسايگان سنگاپور مي توان به مالزي و اندونزي اشاره كرد .اين كشور از مراكز مهم تجارت و داد و ستد در دنياست. اقتصاد كشور سنگاپور براساس صنايع خدماتي و گردشگري رونق  فراوان يافته و اين كشور عاري  از منابع طبيعي مي باشد. و تمام موفقيت و پيشرفت خود را مديون بخش هاي صنعتي و خدماتي است. اين شهر بندري به واسطه داد و ستد فراواني كه دارد شهرت فراواني دارد و بزرگ ترين نقطه اقتصادي دنيا به شمار مي رود. و كشور سنگاپور سومين پايگاه پالايش نفت جهان را دارد.

آشنايي با كشور سنگاپور

اقليم و آب و هواي سنگاپور

سنگاپور به دليل واقع شدن در شمال خط استوا آب وهوايي گرمسيري دارد. بارش باران هميشه در سنگاپور وجود دارد و هوا در اين كشور هميشه گرم است. به واسطه بارش دائمي در اين شهر توصيه مي‌كنيم هميشه چتر به همراه خود داشته باشيد. درجه حرارت هوا در سنگاپور بين 22 تا 25 درجه مي‌باشد. ماه‌هاي دسامبر تا ژانويه به دليل خنك شدن هوا بهترين زمان براي سفر به اين كشور است.

فرودگاه بين المللي چانگي سنگاپور

فرودگاه چانگي رتبه اول را در بين فرود گاه هاي بين المللي دارا مي باشد . اين فرودگاه به دليل دارا بودن جاذبه هاي فراوان در ميان مسافران بسيار طالب و طرفدار دارد.  شما اگر مدت زمان طولاني قصد توقف در اين فرودگاه را داريد به واسطه امكانات رفاهي و تفريحي فرودگاه چانگي سنگاپور از قبيل مراكز خريد رستورانها فضاهاي باز استراحت  استخر و… گذر زمان را احساس نخواهيد كرد. از مقاصد اصلي اين فرودگاه مي توان به آمريكا و هند اشاره كرد.

معرفي ايرلاين ها براي خريد بليط سنگاپور

براي سفر و تهيه بليط هواپيماي سنگاپور شما مي‌توانيد از قابليت پرواز مستقيم به اين كشور استفاده كنيد. و سفري راحت و بي دردسر داشته باشيد. شركت هواپيمايي سنگاپور ايرلاينز يكي از بزرگترين ناو گانهاي هواپيمايي دنياست كه به 30 مقصد دنيا پروازهاي مسافربري و باربري انجام مي‌دهد. اين اير لاين اولين شركت هواپيمايي بود كه پرواز با اير بأس اين هواپيماي غول پيكر را امتحان كرد. اين اير لاين داراي 5 كلاس پرواز مي‌باشد. و با تهيه بليط اين ايرلاين به صورت مستقيم به اين كشور سفر كنيد. اگر تمايل به سفر غير مستقيم به سنگاپور را داريد با سفر به كشورهاي همسايه مانند تركيه دبي عمان و سپس تهيه بليط هواپيماي سنگاپور راهي اين كشور شويد.

معرفي ايرلاين ها براي خريد بليط سنگاپور

بليط هواپيماي سنگاپور

براي تهيه بليط هواپيماي سنگاپور شما مي‌توانيد به دفاتر هواپيمايي مراجعه كنيد اما امروزه با پيشرفت علم و تكنولوژي لازم نيست حتماً از خانه خارج شويد و وقت و هزينه خود را تلف كنيد و مي‌توانيد در خانه بنشينيد و با آرامش خيال بليط سنگاپور را تهيه كنيد. براي تهيه بليط هواپيماي سنگاپور به صورت مجازي شما ابتدا بايد يك سايت معتبر را كه داراي نماد پرداخت الكترونيكي معتبر باشد پيدا كنيد و در اين سايت مبدأ خود را ايران انتخاب كرده و مقصدتان را فرودگاه چانگي انتخاب كنيد بعد هم تعداد همسفرانتان و اينكه نوع پروازتان فرست كلاس باشد اكونومي باشد و يا بيزينس كلاس را انتخاب كنيد. سپس مي‌توانيد با معين كردن تاريخ رفت و برگشتتان دكمه جست و جو را فشار دهيد و ليستي از پروازهايي را كه ايرلاين هاي مختلف به مقصد سنگاپور ارائه مي‌دهند مشاهده كنيد و با توجه به شرايط مالي و اقتصاديتان و بعد از مشورت با خانواده بهترين گزينه را براي خود انتخاب كنيد و بليط سنگاپور را تهيه كنيد.

مدارك مورد نياز براي رزرو و خريد بليط هواپيماي سنگاپور

براي تهيه بليط سنگاپور شما احتياج به تهيه گذرنامه داريد و بايد ويزاي توريستي را براي بازديد از اين كشور تهيه كنيد. براي تهيه ويزايي توريستي شما به عكس‌هاي مخصوص 3.4 شش قطعه اصل و كپي كارت ملي گذرنامه و شناسنامه و همين طور كاركرد سه ماه بانكيتان به زبان انگليسي و سپرده حداقل 5 ميليون تومان براي هر نفر و تكميل فرم هاي مربوطه و بليط هواپيما نياز داريد. شما مي‌توانيد ويزاي توريستي سنگاپور را به مدت يك ماه تهيه كنيد كه اين ويزا در دو نوع عادي و فوري صادر مي‌شود و شما مي‌توانيد هركدام را در خواست دهيد البته ويزاي فوري در ايران صادر نمي‌شود و در فرودگاه سنگاپور به دست شما خواهد رسيد چرا كه سنگاپور در ايران سفارتخانه ندارد. با تهيه ويزاي توريستي سنگاپور شما نمي‌توانيد خريد و فروش ملك و يا تجارت كنيد و براي تمديد كردن آن بايد با پاسپورت خود به سفارت سنگاپور مراجعه كنيد.

بهترين زمان براي رزرو بليط هواپيماي سنگاپور

براي تهيه بليط هواپيماي سنگاپور شما بايد در ماه دسامبر تا ژانويه به اين كشور سفر كنيد البته مي‌توانيد در ساير فصل‌ها نيز به اين كشور سفر كنيد چرا كه هميشه آب و هواي مناسبي دارد و شما فقط بايد باراني با خودتان به همراه ببريد و لازم نيست كه چمدان خود را با لباس‌هاي سنگين و گرم پركنيد و يك باراني با لباس خنك كفايت مي‌كند. مردمان محلي سنگاپور در هر فصلي آمادگي پذيرايي از توريستان را دارند و با رويي گشاده از شما پذيرايي خواهند كرد. شما مي‌توانيد سفر خود را با خاطره‌اي زيبا از اين مردم به پايان برسانيد.

بهترين زمان براي رزرو بليط هواپيماي سنگاپور

قيمت بليط هواپيماي سنگاپور در فواصل مختلف

همان طور كه مي دانيد بليط سنگاپور در فصل‌هاي مختلف قيمت متفاوتي دارند مخصوصاً كه اين كشور بيشتر از درآمد خود را از راه گردشگري و توريسم به دست مي‌آورد. در تهيه بليط هواپيماي سنگاپور شما بايد به اين موضوع توجه داشته باشيد كه اگر فصل فستيوال‌ها باشد و و توريست ها بيشتر به اين كشور بيايند هزينه‌ها براي بليط و اقامت و هتل براي شما بيشتر خواهد شد. بنا بر اين يكي از عوامل تأثير گذار به روي قيمت بليط هواپيماي سنگاپور فصل سفر به اين كشور مي‌باشد. البته همان طور كه در بالا گفته شد براي تهيه بليط سنگاپور لازم نيست كه شما حتماً نگران فصل سفرتان باشيد چرا كه اين كشور اغلب داراي آب و هواي مناسبي است و در همه فصول مي‌توان بليط سنگاپور را تهيه كرد. البته در ماه‌هاي دسامبر تا ژانويه به دليل خنك بودن هوا تعداد توريستان و در پي آن قيمت بليط سنگاپور افزايش مي‌يابد.

نكاتي كه بايد در زمان خريد بليط سنگاپور رعايت كنيم

براي تهيه بليط هواپيماي سنگاپور حتماً به اين نكته توجه داشته باشيد كه در چه فصلي به اين كشور سفر مي‌كنيد چرا كه قيمت بليط خيلي به فصل بستگي دارد. شما بايد براي تهيه بليط هواپيماي سنگاپور به يك سايت معتبر و مجاز مراجعه كنيد و نمي‌توانيد به هر سايتي اعتماد كنيد چرا كه اولين قدم براي آغاز سفر شما تهيه بليط سنگاپور است و اگر در اين مرحله اشتباهي كنيد حتماً در ساير مراحل نيز با شكست و احساس منفي مواجه خواهيد شد. بليط سنگاپور خود را از سايت معتبري تهيه كنيد و با روحيه‌اي شاد سفر خود را آغاز كنيد.

نكاتي كه بايد در زمان خريد بليط سنگاپور رعايت كنيم

غذاهاي بين المللي سنگاپور

سنگاپور هم همانند ساير كشور ها هم داراي غذا هاي بين المللي و هم داراي غذاهاي محلي مي باشد و بهترين فرصت در تهيه بليط هواپيماي سنگاپور است تا بتوانيد طعم غذا هاي اين ناحيه را كه اغلب دريايي هستند و از سبزيجات در آن ها استفاده بسياري شده است بچشيد. پيشنهاد ما به شما امتحان كردن غذاهاي خياباني در سنگاپور است چرا كه هم تازه اند و هم قيمت مناسب تري دارند و شما را در كنترل مخارج در سفر و تهيه بليط سنگاپور كمك مي كنند.

  • فرني قورباغه بر خلاف اسمش غذايي فوق العاده لذيذ است كه با يك بار امتحان مشتري هميشگي اين غذا خواهيد شد.
  • خرچنگ گل آلود كه اين خرچنگ را كه در گل و لاي زندگي مي كند در روغن سرخ كرده و به همراه سس گوجه وفلفل قرمز ميل مي‌كنند.
  • چلو مرغ كه مواد تشكيل دهنده آن مرغ درسته گوشت خوك برنج پخته و فلفل قرمز مي‌باشد.
  • لاكسا: رشته‌هاي برنج داخل سوپ كاري نارگيل تند به همراه ميگو كيك ماهي تخم مرغ و گوشت مرغ مواد اوليه اين غذاي پر خاصيت را تشكيل مي‌دهند.
  • چاركوآي تئو كه مواد اصلي آن نودل با سس سوياي سياه به همراه جوانه لوبيا كيك ماهي صدف و سس چيني سرخ شده است.

جاذبه‌هاي طبيعي و بازارهاي سنگاپور

با تهيه بليط هواپيماي سنگاپور شما شانس بازديد از جاذبه هاي گردشگري زير را خواهيد داشت:

  • معبد مقدس دندان بودا: اين معبد در مركز محله چيني‌ها قرار دارد و معرف هنر و فرهنگ بودايي مردم سنگاپور است.
  • نايت سافاري، با تراموا سواري و لذت بردن از يك تفريح مفرح مي‌توان از حيوانات زيادي نيز ديدن كرد.
  • تفرج گاه ساحلي شن‌هاي خليج، اين مكان يك محل تفريحي است كه شامل هتل‌هاي لوكس رستوران‌ها موزه مراكز خريد و ديگر اماكن مورد نياز يك مركز تفريحي است  همچنين اين شهر داراي سرسره‌هاي يخي مي باشد
  • جاده باغ، از خيابان‌هاي اصلي شهر سنگاپور است كه شامل مغازه‌ها هتل‌ها كافه‌ها مي‌باشد. و مراكز ديدني بسياري كه تماشاي اين مكان‌ها را در اين سفر به ياد ماندني هرگز فراموش نكنيد.
  • بازار روز محلي چيني ها از ديگر مراكز ديدني سنگاپور است كه مي توانيد خريدي مناسب از لوازم مورد نياز از جمله لباس لوازم آرايش و صنايع دستي را داشته باشيد و همچنان كه از اسم اين بازار مشخص است انواع غذاهاي محلي چيني را نيز مي توانيد در اين بازار تست كنيد. اين بازار از صبح تا شب فعال بوده و ميزبان گردشگران و توريست ها مي باشد. اگر مي خواهيد در سنگاپور خريدي ارزان داشته باشيد و به دنبال اجناس زيبا و با كيفيت هستيد حتما سري به بازار خياباني بوگيس بزنيد و  بدون شك از اجناس اين بازار محلي حتما خريد خواهيد كرد.

جاذبه‌هاي طبيعي و بازارهاي سنگاپور

هزينه سفر به سنگاپور

سنگاپور يك كشور كوچك است كه تمام درآمد خود را از راه توريست در مي‌آورد بنابراين كشور چندان ارزاني نيست اما مي‌توان با رعايت برخي نكات هزينه‌هاي اين سفر را كاهش داد براي مثال مي‌توانيد از غذاهاي خياباني اين شهر بخوريد و يا مي‌توانيد در هاستل ها اقامت داشته باشيد و وعده‌هاي غذاييتان را خودتان با تهيه مواد اوليه از مردمان محلي و فروشگاه‌ها بپزيد با رعايت اين چند نكته مي‌توانيد در هزينه‌هاي سفر خود به سنگاپور كاهش چشمگيري ايجاد كنيد و همين طور مي‌توانيد بليط رفت و آمد با وسايل نقليه را از قبل تهيه كنيد و از مناطق ديدني اين كشور كه نيازي به پرداخت هزينه ندارند ديدن كنيد. با رعايت همه ي اين‌ها پيش از تهيه بليط هواپيماي سنگاپور مي‌توانيد هزينه‌هايتان را به ميزان قابل توجهي كاهش دهيد.

در نهايت براي داشتن سفري خاطره انگيز و خوش در تهيه بليط  سنگاپور داشتن اطلاعات كافي در مورد ايرلاين فرودگاه محل‌هاي اقامت تفريحي و ديدني اين شهر و غذاها و آداب و رسوم مردم اين شهر لازمه سفر به سنگاپور مي‌باشد. و در سفر با تور سنگاپور رعايت كردن نكاتي مانند اطمينان نكردن به افراد غريبه و مراقبت از اشياي قيمتي و وجه نقد و بليط هواپيماي سنگاپور لازمه داشتن سفري لذت بخش است.  توجه داشته باشيد بليط سنگاپور را از آژانس‌هاي هوايي معتبر تهيه كنيد. و هرگز از افرادي كه نمي شناسيد بسته و هر چيز ديگري را قبول نكنيد. در صورت بروز هر گونه مشكل و انتقال شما به ادارات پليس سريعا درخواست حضور فردي را از سفارت ايران و كشور هاي دوست داشته باشيد و مگر در حضور آنان حرفي را نزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.