بليط هواپيماي توكيو

بليط هواپيماي توكيو

ژاپن كشوري پيشرفته درخاور دور است كه پايتختي زيبا به نام توكيو دارد. ما در اين جا شما را با  بليط هواپيماي توكيو، فرودگاه هاي توكيو، شركت هاي هواپيمايي كه به توكيو پرواز دارند و بليط هواپيماي توكيو را ارائه مي دهند، بهترين زمان سفر به توكيو، كلاس هاي پرواز  بليط هواپيماي توكيو، نحوه خريد بليط توكيو و اطلاعات پرواز آشنا مي كنيم . لذا اگر دوست داريد به توكيو سفر كنيد و قصد خريد بليط هواپيماي توكيو را داريد با ما تا آخر اين مقاله همراه باشيد.

راهنماي سفر به شهر توكيو

يكي از شهرهاي مدرن، صنعتي با داشتن سنت‌هاي كهن شهر توكيو مي باشد. توكيو شهري با خيابان هاي شلوغ و تبليغات جالب، جديدترين تكنولوژي در كنار سنت هاي بومي با آسمان خراش هاي بلند پايتخت ژاپن مي باشد. اين شهر با وجود زلزله خيز بودن پيشرفت فوق العاده اي در زمينه ساختمان سازي و معماري داشته است و داراي يكي از بلندترين برجهاي دنيا  به نام توكيو اسكاي مي باشد. شما مي توانيد به بالاي آن رفته و چشم انداز زيباي شهر را نظاره كنيد و از ديدن معماري و آسمان خراش ها لذت ببريد. اين شهر داراي جاذبه‌هاي ديدني مانند كاخ امپراتوري توكيو، معبد سنسوجي، موزه ملي علوم و طبيعت، تنديس ها و…  مي باشد كه بايد روزها در آن وقت بگذرانيد تا خاطرات خوشي را براي خود رقم بزنيد.  يكي ديگر از ويژگي‌هاي تور توكيو كه آن را از ساير شهرها متمايز كرده است، داشتن رستوران هاي ستاره دار است كه هر كدام از آن ها غذاهاي متنوعي را سرو مي كند. به طوري كه آشپزي ژاپن در ميراث جهاني يونسكو ثبت شده است. از ديگر ويژگي هاي رستوران هاي شهر توكيو مي توان به معماري زيبا، هنرهاي جذاب در رستوران ها اشاره كرد كه مي تواند در خاطر هر كسي ثبت شود.  رستوران ها از بهترين مواد غذايي اوليه براي درست كردن غذاهاي بومي محلي و بين المللي استفاده مي كنند.

راهنماي سفر به شهر توكيو

فرهنگ مردم ژاپن

فرهنگ مردم ژاپن را مي توان از جاذبه هاي گردشگري آن به حساب آورد. اين فرهنگ منحصر به فرد و خاص ژاپني ها مي باشد.  تابستان هاي گرم و مرطوب با زمستان هاي خنك از ويژگي هاي توكيو مي باشد. در كنار اين همه تكنولوژي و معماري مدرن مي توان كافه هاي چوبي و قديمي را پيدا كرد. در كنار كشتي سومو در كنار درختان گيلاس خاطراتي را براي خود به يادگار بگذاريد و در كنار آن شاد باشيد. علاوه بر اين، مي توانيد در كوچه هاي شهر كه با فانوس تزيين شده قدم بزنيد و از فروشگاه ها خريد كنيد و در محله هاي قديمي تر از هنرهاي دستي كه قدمت زيادي دارند ديدن كنيد و اگر به آن علاقه داشتيد آن را خريداري كنيد. ما سعي داريم در اين مقاله شما را با فرودگاه هاي شهر توكيو و سپس با  بليط توريستي هواپيماي توكيو آشنا كنيم.

وضعيت آب و هوايي توكيو

به طور كلي توكيو داراي آب و هواي نيمه استوايي و مرطوب است.ماه ژانويه با ميانگين دماي حدود ۵ درجه سانتي گراد سردترين ماه سال مي باشد. در مقابل ماه آگوست با ميانگين دماي ۲۶ درجه سانتي گراد گرم ترين ماه سال است. بارش برف در توكيو هر ساله اتفاق مي افتد، اما مقدار آن كم و پراكنده مي باشد. ميانگين بارش ساليانه شهر توكيو ۱۵۳۰ ميلي متر است و گاهي با طوفان هاي شديد و مخرب روبرو مي شود و داراي زمستانهاي خشك و تابستان هاي مرطوب است.

بهترين زمان سفر به توكيو

بهار و پاييز بهترين فصل براي سفر با تور ژاپن است البته ناگفته نماند كه  ژاپن كشوري چهارفصل است اگر دوست داشته باشيد در جشنواره هاي معروف و فستيوال ها شركت كنيد فصل تابستان بهترين زمان مي باشد. در اين جا به توضيحي درباره فصول توكيو مي پردازيم.

شما در تابستان در توكيو بارش باران را تجربه خواهيد كرد و در زمستان شب هاي سردي را پيش رو خواهيد داشت، اما برف چنداني را مشاهده نخواهيد كرد. اگر در اوايل تابستان به توكيو مسافرت كنيد، مي توانيد در فستيوال هاي معروف و بزرگ شركت كنيد و با فرهنگ ژاپني ها بيشتر آشنا شويد و از بودن در اين جشنواره ها لذت ببريد. براي مثال در تاريخ ۲۲ ژانويه جشني براي سال نو به مناسبت تولد امپراتور گرفته مي شود كه همه مردم در داخل كاخ امپراتوري به شادي مي پردازند؛ يا جشنواره اوبون كه تمامي معابد در زمان اين جشن شلوغ مي شود و به طور معمول تاريخ شروع آن ۱۵ جولاي مي‌باشد. اگر مي خواهيد به تماشاي گل ها در توكيو بپردازيد، اواسط ماه مارس بهترين زمان مي باشد. همچنين مي توانيد علاوه بر ديدن گل ها و لذت بردن از آن، از شكوفه هاي زيباي درختان آلو و گيلاس نيز بهره ببريد.

در ژاپن هفته مصون به هفته طلايي وجود دارد. تعطيلات ملي ژاپن در اين دوره قرار دارد كه از بيست و نه آوريل شروع و تا پنجم مه ادامه دارد. اين زمان شلوغ ترين زمان در ژاپن مي باشد. بسياري از ژاپني ها به همراه خانواده به طبيعت مسافرت مي كنند. يك نكته كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه قبل از سفر به ژاپن از آب و هواي اين كشور مطلع شويد به عنوان مثال در بين ماه مه و اكتبر تأخير در پروازها و ترافيك هوايي زيادي وجود دارد. دليل اين امر را مي‌توان  طوفان هاي شديد در اقيانوس آرام دانست.

فصل بهار ژاپن نيز منحصر به فرد است. در اين فصل با رويش شكوفه ها جشن هانامي به معناي ديدن گل ها برگزار مي شود كه مردم ژاپن به اتفاق دوستان و فاميل در زير درختان سفره مي چيندد و از بودن در كنار هم لذت مي برند. شما در فصل بهار مي توانيد درآمدن شكوفه هاي زيباي گيلاس را مشاهده كنيد و از زيبايي هاي طبيعت با قدم زدن در كوچه ها و در بين درختان از هواي  مطبوع لذت ببريد. قبل از اين كه شما  بليط هواپيماي توكيو را تهيه كنيد، بايد با فرودگاه‌هاي اين كشور آشنا شويد.

بهترين زمان سفر

اطلاعات پرواز و فرودگاه ها جهت تهيه بليط هواپيماي توكيو

در اين جا شما را با اطلاعات پرواز تهران به ژاپن،  بليط هواپيماي توكيو و نكاتي درباره آن كه به توضيحات مختصري در رابطه با آنها پرداخته ايم آشنا ميكنيم پس با ما همراه باشيد. شركت هاي هواپيمايي قطر، امارات و آليتاليا خدمات پروازي را براي سفر به ژاپن و  بليط هواپيماي توكيو ارائه مي دهند. البته در نظر داشته باشيد كه اين پروازها به صورت غير مستقيم مي باشد و حدود ۲۵ الي ۲۶ ساعت، پرواز به توكيو طول مي كشد.  بليط هواپيماي توكيو داراي هواپيما پرواز مستقيم نيست. شما مي توانيد سفري كوتاه به دبي داشته باشيد. در آن جا اقامتي كوتاه داشته باشيد و به تفريح بپردازيد و بعد از آن شما مي توانيد انواع  بليط هواپيماي توكيو را از معتبرترين شركت هاي هواپيمايي تهيه كنيد و به توكيو سفر كنيد. دبي داراي فرودگاه هاي بين المللي به نام هاي فرودگاه بين المللي دبي و فرودگاه بين المللي آل مكتوم است. مي توانيد پس از خوشگذراني در دبي آماده سفر به توكيو شويد.

شهر توكيو داراي  فرودگاه بين المللي بزرگ و پيشرفته مي باشد. اين فرودگاه ها جزو مسيرهاي پررفت و آمد در جهان محسوب مي شود كه با خريد  بليط هواپيماي توكيو به يكي از آن ها خواهيد رفت. اگر دوست داريد با اين فرودگاه ها و  بليط هواپيماي توكيو آشنا شويد با ما همراه باشيد.

فرودگاه بين المللي هوندا

در فاصله ۱۴ كيلومتري از مركز شهر توكيو فرودگاه بين المللي هوندا قرار گرفته است كه در سال ۱۹۳۱ تاسيس شد. اين فرودگاه پنجمين فرودگاه شلوغ جهان و پر رفت و آمدترين فرودگاه ژاپن با جابجايي بيش از ۷۰ ميليون مسافر محسوب مي شود. البته فرودگاه هوندا بيشتر براي پروازهاي داخلي مي باشد.

فرودگاه هاندا

فرودگاه ۳ پايانه دارد كه دو تاي آن از زيرزمين به هم متصل است. يكي از ويژگي‌هاي اين فرودگاه اين است كه اتوبوس هاي رايگان مسافران را هر ۵ دقيقه جابجا مي كنند. بزرگ ترين پايانه اين فرودگاه بيگ برد نام دارد. اين پايانه ها داراي امكاناتي هم چون كافه فضا باز در سقف ،سالن كنفرانس، فروشگاه هاي مختلف و رستوران مي باشد. ناگفته نماند كه پايانه ۳ براي پروازهاي خارجي استفاده مي شود. براي دسترسي به اين فرودگاه راه هاي متعددي از جمله مونوريل، تاكسي، مترو و اتوبوس در دسترس مي باشد كه هر كدام داراي هزينه هاي مختلفي مي باشد و زمان رسيدن آن ها نيز متفاوت است. فاصله هواپيمايي توكيو تا تهران ۷۹۸۱ كيلومتر مي باشد كه پرواز مستقيمي از تهران به توكيو صورت نمي‌گيرد. در ادامه شما را با فرودگاه ناريتا و  بليط هواپيماي توكيو آشنا خواهيم كرد.

فرودگاه بين المللي ناريتا

در ۶۰ كيلومتري شرق توكيو فرودگاه بين‌المللي ناريتا وجود دارد. مردم اين فرودگاه را با نام فرودگاه جديد توكيو نيز مي شناسند. در اين فرودگاه برخلاف فرودگاه هاندا پروازهاي بين المللي بيشتر صورت مي گيرد. اگر شما  بليط هواپيماي توكيو تهيه كرده ايد به احتمال زياد در اين فرودگاه خواهيد نشست. در اين فرودگاه شركت‌هاي هواپيمايي داخلي و خارجي نظير: ايرنيوزلند، هواپيمايي امارات، الاتحاد،تاي ايرويز،  ايركانادا، كانتاس و تركيش ايرلاين را نام برد.

فرودگاه داراي ۳ پايانه مسافربري براي گردشگران و مسافران مي باشد. فرودگاه بين‌المللي ناريتا به عنوان ۴۸ فرودگاه پر رفت و آمد جهان شناخته مي شود.

اطلاعات پرواز و فرودگاه ها جهت تهيه بليط هواپيماي توكيو

امكانات فرودگاه بين المللي ناريتا توكيو

هنگامي كه شما  بليط هواپيماي توكيو را تهيه كرديد و به فرودگاه بين‌المللي ناريتا رسيديد مي توانيد از امكانات آن بهره ببريد. امكانات فرودگاه بين المللي ناريتا توكيو عبارتند از :

تبديل ارز

در پايانه هاي فرودگاه خدمات تبديل ارز براي مسافران و گردشگران صورت مي گيرد. علاوه بر اين، در ترمينال هاي يك و سه دستگاه هاي تبديل ارز اتوماتيك وجود دارد كه به صورت شبانه روزي در اختيار مسافران قرار داده مي شوند و مي توانند ارزهاي خارجي را به ين ژاپن تبديل كنند.

دسترسي به اينترنت

فرودگاه ناريتا مجهز به اينترنت رايگان مي باشد. علاوه براين، در اين فرودگاه رستوران هايي براي عرضه غذاهايي مثل سوشي، غذاهاي آسيايي، غذاهاي بين المللي و فست فود دارد.

خريد

شما مي توانيد در فروشگاه هاي پايانه هاي فرودگاه بدون ماليات خريد كنيد. همچنين فروشگاه هايي درخارج فرودگاه وجود دارد كه انواع سوغاتي، پوشاك و… را عرضه مي كند.

معرفي شركت هاي هواپيمايي جهت خريد بليط هواپيماي توكيو

براي خريد  بليط هواپيماي توكيو راه هاي متفاوتي وجود دارد كه يكي از راه‌هاي آن خريد اينترنتي مي باشد. شما مي توانيد با اتصال به اينترنت تمامي بليط هواپيما توكيو و خدمات آن را مشاهده كنيد و براي خود رزرو يا خريد كنيد. براي خريد اينترنتي، پرواز مورد نظر خود را جستجو كنيد و بعد از آن پرواز مورد نظر خود را انتخاب كنيد. سپس مشخصات خريدار و مسافران را وارد و ثبت كنيد و در آخر قيمت بليط را پرداخت كنيد.

بليط هواپيما توكيو در شركت هاي هواپيمايي بين المللي مانند اير كانادا، كانتاس، اير فرانس، اير نيوزلند و… عرضه مي شود. در اين جا قصد داريم تا شما را با چند تا از اين شركت هاي هواپيمايي كه به عرضه بليط توكيو پرداخته اند آشنا كنيم.

شركت هواپيمايي ايرفرانس

در شمال شهر پاريس شركت هواپيمايي ايرفرانس در سال ۱۹۳۳ تأسيس شد. شركت هواپيمايي ايرفرانس در سال ۲۰۰۴ بزرگ ترين شركت هواپيمايي اروپا معرفي شد و  بليط هواپيما توكيو را نيز عرضه مي كند. امروزه اين شركت در هر روز حدود ۸۰۰ پرواز دارد كه آمار بسيار خوب و دست نيافتني است.

شركت ايرفرانس زيرمجموعه هاي زيادي دارد كه از جمله آن مي توان به شركت هواپيمايي  هاپ اشاره كرد. هم چنين شركت هواپيمايي ايرفرانس  انواع جت هاي بزرگ ايرباس و جت هاي مسافربري بوئينگ را دارا مي باشد.

شركت هواپيمايي امارات

هواپيمايي امارات بزرگ ترين شركت هواپيمايي خاورميانه و يكي از بزرگ ترين شركت‌هاي هواپيمايي در جهان است كه در سال 1985 افتتاح شد. اين شركت هواپيمايي متعلق به امارات مي باشد و يك از خدمات آن ارائه  بليط هواپيماي توكيو مي باشد. علاوه بر اين، تبليغات گسترده‌اي در جهان براي شركت هواپيمايي شده است. شركت هواپيمايي امارات خدمات گسترده اي را عرضه مي كند و افراد سعي مي‌كنند از اين شركت هواپيمايي بليط تهيه كنند تا سفري راحت داشته باشند. اين شركت هواپيمايي  كار خود را با دو فروند هواپيما شروع كرد و تا به امروز توانسته بزرگ ترين ناوگان هاي هوايي را مانند ايرباس A380 و بوئينگ ۷۷۷ در اختيار خود داشته باشد؛ به طوري كه در ماه‌هاي اخير توانسته در رتبه چهارم از نظر جابجايي مسافر قرار گيرد. هم چنين اين شركت پرواز مستقيم از دبي به اوكلند را كه طولاني ترين مسيرها در جهان به شمار مي‌رود را در اختيار دارد

بهترين زمان سفر به توكيو

كلاس هاي پرواز بليط هواپيماي توكيو

در اين قسمت در رابطه با كلاس هاي پروازي كه اغلب شركت هاي هواپيمايي براي  بليط هواپيما توكيو عرضه مي‌كنند تووضيح داده ايم با ما همراه باشيد.

فرست كلاس

اگر شما  بليط هواپيماي توكيو را از نوع فرست كلاس تهيه كنيد، بايد منتظر امكاناتي بي نظيري باشيد. شما با تهيه  بليط هواپيما توكيو از نوع فرست كلاس سفري راحت و بدون دردسر در طول پرواز خواهيد داشت. شما مي توانيد بر روي صندلي در اتاق جدا استراحت كنيد و از سفر خود لذت ببريد. در ادامه شمارا با بيزينس كلاس  بليط هواپيماي توكيو آشنا مي كنيم.

بيزينس كلاس

اين كلاس پروازي در  بليط هواپيماي توكيو نيز امكانات خاص خود را دارد. اين امكانات شامل صندلي هاي تخت خواب شو و مانيتور مخصوص براي هر مسافر است كه مي تواند برنامه هاي متنوعي را كه به ۱۲ زبان زنده دنيا تهيه شده است را در آن تماشا كنند. اگر دوست داريد با كلاس پرميوم اكونومي  بليط هواپيماي توكيو آشنا شويد با ما همراه باشيد.

پرميوم اكونومي

شما مي توانيد  بليط هواپيماي توكيو را با كلاس پرميوم اكونومي كه با قيمتي ارزان تر عرضه مي شود را تهيه كنيد و امكاناتي مناسب و خوب داشته باشيد. اين كلاس نيز امكانات خوبي دارد. سرويس غذايي و پذيرايي عالي از امكانات اين كلاس هاي پروازي مي باشد. در ادامه كلاس اكونومي  بليط هواپيماي توكيو را براي شما معرفي مي كنيم.

اكونومي

بليط هواپيماي توكيو كلاس اكونومي از ساير كلاس ها ارزان تر مي باشد و شركت‌هاي هواپيمايي امكانات متفاوتي را براي اين كلاس ها عرضه مي كند. به عنوان مثال ايرفرانس براي مسافرين خود در كلاس اكنومي صفحه نمايش ۱۰ اينچي، خروجي usb و صندلي بزرگ تر را ارائه داده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.